  • 11. Data: 2011-04-08 11:04:41
    Temat: Re: Przed zakupem Alfa 156 JTD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:inm8re$3h5$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam!
    >
    > Dokladnie.
    > Nie daj sie nabrac na male wady lub nieprawidlowosci.
    > Jesli to pierdola, umow sie ze niech naprawi a ty wtedy kupisz.
    > Wszystko ma dzialac, szczegolnie elektryka.

    Ja znam lepszy sposób, umówić się że Ty płacisz za naprawy i potrącasz to z
    ceny zakupu.
    Inaczej on nie naprawi, tylko zadrutuje, żeby lampka zgasła, a po czasie Ty
    będziesz miał problem.

  • 12. Data: 2011-04-08 11:10:11
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Uzytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisal

    > A mi nie. Warsztaty bardzo rzadko daja faktury tak same z siebie a jak ich
    > poprosic to czesto okazuje sie ze wtedy usluga nagle drozeje i to nawet
    > wiecej niz 23% :)

    Jesli to jest "warsztat pan Rysio" z blaszaka na przeciwko co to naprawi i
    stara pralke i zelazko i samochód to moze byc problem z faktura. Normalne
    warsztaty nie pytaja tylko daja paragon. Na jakiej podstawie dochodzisz
    ewentualnych roszczen gwarancyjnych?

    Zbigniew Kordan

  • 13. Data: 2011-04-08 11:31:12
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Na to napewno nie pojdzie, zaloze sie:)

  • 14. Data: 2011-04-08 11:35:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Na to napewno nie pojdzie, zaloze sie:)

    Bo ponieważ?
    Jeśli szuka jelenia, któremu chce wcisnąć zdefektowane auto, to i lepiej że
    nie pójdzie, bo sam się wykluczy w ten sposób.

  • 15. Data: 2011-04-08 11:50:56
    Od: hamberg <r...@g...com>

> [...]
    > stara pralke i zelazko i samoch d to moze byc problem z faktura. Normalne
    > warsztaty nie pytaja tylko daja paragon. Na jakiej podstawie dochodzisz

    przynajmniej rachunek za ZAKUP czesci powinien miec bo to nic nie
    kosztuje dodatkowo! Brak rachunku za usluge moge zrozumiec.

  • 16. Data: 2011-04-08 12:32:15
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 08/04/2011 10:50, hamberg wrote:

    > przynajmniej rachunek za ZAKUP czesci powinien miec bo to nic nie
    > kosztuje dodatkowo! Brak rachunku za usluge moge zrozumiec.

    Ja niezbyt, no ale ja nie serwisuję samochodów u Zdzicha za stodołą..

    Kamil

  • 17. Data: 2011-04-08 19:05:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ok, zapytam, czyli to raczej nie związane z tym łącznikiem silnika z
    > karoserią?

    Raczej nie.
    Poza tym polecam forum.alfoholicy.org i tam zapytać

    --
    Irokez