eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › Przebijanie opon w samochodach to zamach terrorystyczny w celu wywolania katastrofy w ruchu lądowym z ofiarami śmiertelnymi - Orzeczenie Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości

  • 1. Data: 2023-08-04 20:20:47
    Temat: Przebijanie opon w samochodach to zamach terrorystyczny w celu wywolania katastrofy w ruchu lądowym z ofiarami śmiertelnymi - Orzeczenie Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości
    Od: a a <m...@g...com>

  • 2. Data: 2023-08-04 20:39:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Aug 2023 11:20:47 -0700 (PDT), a a wrote:
    > Przebijanie opon w samochodach to zamach terrorystyczny w celu
    > wywolania katastrofy w ruchu lądowym z ofiarami śmiertelnymi -
    > Orzeczenie Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości

    1) link to orzeczenia?

    2) a jakis kontekst?
    Bo o ile rozrzucanie gwozdzi na autostradzie mozna by tak
    podsumowac (raczej specjalnych "gwiazdek", bo zwykle gwożdzie to
    kiepsko działają), to MTS nie miał chyba na mysli dziurawienia opon na
    parkingu, czy policjantów posługujących sie kolczatkami,
    albo zabezpieczen budynków. Nie ma takiego przy MTS?

    Bywają jeszcze takie zabezpieczenia na parkingach, zazwyczaj po to,
    aby ludzie nie wyjezdzali pod prąd bez płacenia :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-08-04 23:09:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 4 August 2023 at 20:39:02 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    >
    > Bywają jeszcze takie zabezpieczenia na parkingach, zazwyczaj po to,
    > aby ludzie nie wyjezdzali pod prąd bez płacenia :-)

    Będzie Nagroda Wanted do 1000 zł
    za przyłapanie terrorysty na gorącym uczynku

    Ja miałem takie zdarzenie, że parkuję przy chodniku a idę bulwarem między pasami
    i widze, że ktoś idzie obok mojego samochodu i kuca przy kole, a potem idzie dalej.

    I tak pomyślałem, że przeparkuję w p;obliże bulwaru, to będzie bezpieczniej i
    otwieram samochód jak zwykle
    i zaczynam manewrować aby wyjechać z parkingu wzdłuż chodnika i jakos dziwnie sie
    samochód zachowuje.

    Zatrzymuję się wychodzę na zewnątrz a tu powietrze wychodzi z prawego przedniego koła
    i kierowanie dlatego utrudnione.

    I ten terrorysta mieszkał niedaleko, parkował swój samochód niedaleko,
    a wazne jest aby terrorystę obezwładnić natychmiastowo, zanim jeszcze wyjmie szpilę
    do przebijania koła
    i za to będzie nagroda do 1000 zł

    Dawniej koła przebijały Zenki zaprzyjaźnione z pobliskim zakładem wulkanizacyjnym, bo
    z tego mial kasę.

    Dzisiaj większośc wzywa pomoc drogową, assistance i warsztat nic nie zarabia

  • 4. Data: 2023-08-07 12:51:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Aug 2023 14:09:32 -0700 (PDT), a a wrote:

> [...]
    otwieram samochód jak zwykle
    > i zaczynam manewrować aby wyjechać z parkingu wzdłuż chodnika i jakos dziwnie sie

    No i tyle z tej katastrofy.

> [...]
    > a wazne jest aby terrorystę obezwładnić natychmiastowo, zanim jeszcze wyjmie szpilę

    Tesle sobie kup.
    Kamery nagrywaja wszystko dookola na parkingu.

  • 5. Data: 2023-08-07 18:32:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 7 August 2023 at 12:51:50 UTC+2, J.F wrote:

> [...]
    koła i kierowanie dlatego utrudnione.

    > Tesle sobie kup.
    > Kamery nagrywaja wszystko dookola na parkingu.

    Dzisiaj rozmawiałem z policjantami 2 godziny , jak zorganizować taką akcję WANTED w
    Polsce
    i niestety kamery Teslowe niczego nie zmieniają,
    bo teroryści zakładają buty z ostrzem i idzie obok samochodu, robi ruch i wbija kolec
    i idzie dalej.

    A wulkanizator mi powiedział, że inni znów wbijaja gwoździe w plasterki jabłka i jak
    się najedzie to gwóźdź się wbija w koło, a jabłko rozlatuje po drodze.

    Bardzo mi szkoda mojego profesora z prawa.
    Mówił, że jestem lepszy od niego z logiki,
    zajmował się wykrywaczami kłamstw, potem awansował, zostal profesorem, szefem
    największej agencji ochroniarskiej w Polsce, a potem szefem MSW

    Niestety już nie żyje.
    Razem byśmy wykombinowali jakieś inteligentne rozwiązanie.

    Np. osłony plastikowe na koła, zakładane na czas parkowania.

    Wulkanizator jeszcze opowiadał, jak złapali na osiedlu dziadka, co przebijał koła w
    samochodach.

    Kamera w oknie patrzyła z góry i go zidentyfikowała, tyle, że teren oświetlony nocą.