  • 11. Data: 2016-09-02 23:35:29
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie VINu Audi
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-09-02 o 21:47, Yogi(n) pisze:

    > Ale nic tam, kupię i potem będe pluł sobie w brode ;-)
    > Więcej już nie nudzę.

    Może wszystko się technicznie zgadza,
    tylko właściciel nie ten?
    (jak już tak szukasz dziury w całym)

  • 12. Data: 2016-09-03 00:09:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Może wszystko się technicznie zgadza,
    > tylko właściciel nie ten?
    > (jak już tak szukasz dziury w całym)

    Książka, komplet kluczyków (dwa), faktura zakupu z ASO są. Jeśli ukradł,
    to dokumenty nieźle podrobione (jak na mój gust).

    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2016-09-03 10:24:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02.09.2016 o 18:55, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:nqc8i2$lti$1@node2.news.atman.pl...

    > Porównuję do swojego, które ma 67 tys (salonowe). Na kierownicy,na
    > gałce, na fotelu widać ślady żużycia,

    Ja pierdzielę, co to za badziew?
    Bo nawet w mojej Dacii nie ma takowych śladów.

  • 14. Data: 2016-09-03 15:12:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Książka, komplet kluczyków (dwa), faktura zakupu z ASO są. Jeśli
    > ukradł, to dokumenty nieźle podrobione (jak na mój gust).

    Made in Japan ;-)
    http://autogaleria.pl/wp-content/uploads/2010/05/mit
    subishi_lancer_sportback_1.8_invite_2009_03.jpg
    http://autogaleria.pl/wp-content/uploads/2010/05/mit
    subishi_lancer_sportback_1.8_invite_2009_06.jpg
    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2016-09-16 19:34:18
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > SHHFK27407U053200
    >
    > Chodzi mi głównie o przebieg, reszta mniej istotna. Sprzedający podaje
    > 114 tys. ale auto wygląda na o wiele mniej - nie wiem, czy ktoś tak dbał
    > o to auto, czy powymieniane zostały fotele, kierownica, gałka (są
    > praktcznie nowe).

    Przesadzasz, już tu w innym wątku pisałem o mojej Kia.
    131kkm, wnętrze zużycie 0%, normalne użytkowanie. Pedały, fotele,
    kierownica jak z salonu. Ale tak to jest jak się patrzy na paski z
    Niemiec - 100kkm przebiegu, TDI kombi 2005 rok po księdzu czy lekarzu:)
    pzdr
    Adam