    From: Paweł <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Prośba o pomoc, łańcuszek rozrządu
    Date: Thu, 11 Mar 2010 11:11:01 +0100

    Witam
    w jesieni zostałem szczęśliwym posiadaczem motocykla
    Honda CB 550 CS Nighthawk '83
    motocykl wymagał przeglądu więc oddałem go do znajomego serwisu
    wszystko było ok do momentu wymiany łańcuszka rozrządu
    (łańcuszek musiał być wymieniony, "dzwonił" o pokrywę zaworów, po demontażu
    okazało się,
    że jest rozciągnięty do granic możliwości)
    i tutaj zaczynają się schody
    we wszelkich katalogach części ten motocykl poprostu NIE ISTNIEJE :(
    nie można dobrać zamiennika bo nie wiadomo jaki

    opracowane zostały dwa rozwiązania problemu
    1. w Norwegii jest oryginalny łańcuszek ale droooogi niesamowicie (z wysyłką
    grubo ponad 500zł)
    2. łańcuszek został pomierzony, policzony i trzeba kupić taki tylko dłuższy
    i go skrócić

    w związku z powyższym mam kilka pytań

    1. Orientuję się ktoś czy ten silnik występował także w innych motocyklach
    Hondy ?
    2. Czy ktoś przerabiał drugą opcję (z dopasowaniem łańcuszka) ?
    3. Może polecicie jakąś firmę która jest w stanie dobrać odpowiedni
    łańcuszek
    4. Może coś innego podpowiecie

    Dodam że przeszperałem Internet i Allegro, wysłałem mejle do firm które
    znalazłem
    zawsze odpowiedź negatywna :(

    Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny
    pozdrawiam