  • 1. Data: 2014-02-07 16:44:43
    Temat: Prośba o Pomoc Acer Aspire E1-731
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Szukam usilnie sterownika do:
    Kontroler Uniwersalnej Magistrali szeregowej (USB) pod Windows 7. Wujek
    Google nie dał dobrej rady. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić pomocy to był
    bym bardzo wdzięczny. Na stronie Acera jest pod win 8 ale nie działa!
    Proszę o pomoc!
    Staszek L.

    -- Inwalida na wózku - sprawny inaczej
    korzystający z indywidualnego kołowego
    środka transportu o napędzie ręcznym!!!

  • 2. Data: 2014-02-07 16:59:40
    Temat: Re: Prośba o Pomoc Acer Aspire E1-731
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Feb 2014 16:44:43 +0100, Zmotoryzowany napisał(a):

    > Kontroler Uniwersalnej Magistrali szeregowej (USB) pod Windows 7

    To jakaś nowa moda - produkowanie sprzętu dostosowanego tylko do jednego
    OS-a :)
    Nawiasem mówiąc, lapek zapewne miał preinstalowany W8, więc czemu się
    upierasz przy w7? Sprawdzałem, ten w8 wcale nie taki kafelkowo-straszny :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-02-07 17:25:43
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Jacek Maciejewski
    naskrobał(a):

    > Nawiasem mówiąc, lapek zapewne miał preinstalowany W8, więc czemu się
    > upierasz przy w7? Sprawdzałem, ten w8 wcale nie taki kafelkowo-straszny :)

    Może i nie straszny, ale spotkałem się z opinią jednej z klientek iż ona
    chce pracować tak jak to robiła na W7 a nie bawić się kafelkami na W8.
    Mnie osobiście też ten interfejs nie leży.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

  • 4. Data: 2014-02-07 17:46:44
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Podobna sytuacja jest ze mną używa

    -- Inwalida na wózku - sprawny inaczej
    korzystający z indywidualnego kołowego
    środka transportu o napędzie ręcznym!!!
    go żona i jak ją przestawić na kafelki? Chyba że podłogowe!!! HA HA
    Staszek L.

  • 5. Data: 2014-02-08 13:18:51
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-02-07 16:44, Zmotoryzowany pisze:
> [...]
    > Google nie dał dobrej rady. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić pomocy to
    > był bym bardzo wdzięczny. Na stronie Acera jest pod win 8 ale nie działa!
    Wroc do 8. Dograj Stardock Start 8 i ustaw automatyczne logowanie do
    pulpitu :)

    Krzysiek

  • 6. Data: 2014-02-08 14:52:45
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Mam dobrą wiadomość to znaczy że problem mam rozwiązany! Zrobiłem to
    DriverPack Solution 13 R399 Full Final [Multi] [x86 x64]. Ten program
    znalazł pasujący sterownik i wszystko chodzi!
    Dziękuje wszystkim za dobre chęci pomocy oraz rady!
    Pozdrawiam