  • 271. Data: 2015-07-13 22:34:26
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: <9...@2...223426.invalid> (Tom N)

    Tomasz Stiller w
    <news:mo15re$npl$1@dont-email.me>:

    > No proszę Cię. Przecież to jest tłumaczenie 12 latka. Ma być i koniec,
    > taki jest obowiązek odpowiedzialnego posiadacza samochodu. Przelew na ZUS
    > tez zdarza się zapomnieć zapłacić?

    Wiesz, to raz w miesiącu się robi a nie raz na 3 lata/2 lata/1 rok

    > Psa na spacer wyprowadzić też?

    DR nie skomle pod drzwiami i nie szarpie za nogawkę, gdy o nim zapomnę...

    > Większość to niestety za mało. Mają robić wszyscy. Jak faktycznie raz
    > zapomnisz, to się nic złego nie stanie, dostaniesz trochę po dupie i
    > następnym razem będziesz pamiętał.

    Ależ nie zapomniałem, tylko pojazd nie nadaje sie do badania technicznego
    więc nie jadę...

    > Walka jest o bandę cwaniaków zapominających dowodu przy kontroli i
    > załatwiających na lewo.

    ?

    Jakieś "twarde" dowody na swoje twierdzenie pokażesz?

    > Zgadza się. Śmierdziele w dzień, a dający po gałach w nocy. Tylko akurat
    > na to przeglądy niewiele pomogą. Potrzebna jest zmasowana akcja policji.
    > Są przecież takie regiony, gdzie z lewymi lampkami za długo się nie
    > pojeździ.

    I dokładnie tak samo można potraktować lewe/brak przeglądów -- złapany na
    drodze bez DR (i w CEPIKU brak badań) holowanie do najbliższej stacji
    diagnostycznej i niech płaci dwukrotnie, stacja do odstrzału jeżeli lewiznę
    robiła, a jej klienci do ponownego badania -- jeżeli badanie OK to na koszt
    państwa (odpowiednia kara finansowa dla stacji powinna sprawę załatwić).
    Nie widze natomiast powodu dla którego za pojazd, który remontuje
    hobbystycznie miałbym płacić co rok za przegląd którego i tak nie przejdzie
    (albo płacić wielokrotność stawki bo nie zgłosiłem się w terminie na
    badanie)

    --
    'Tom N'

  • 272. Data: 2015-07-13 23:26:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    > Ale nie mówimy teraz o tym jak źle Microsoft napisał swój program tylko
    > jakie gówno Ty wysyłasz. Zainteresuj się jak to naprawdę powinno być. Na
    > razie tylko snobujesz się na "inne kodowania, inne standardy ... ".

    Co by nie mówić i nie pisać za wiele - jakoś inne posty
    się nie wyróżniają i da się je normalnie czytać i cytować.
    Tylko Twoje odstają od średniej :-) - nie znam się na standardach
    usenetowych, kodowaniach itp, ale jeśli ktoś coś robi do dupy tutaj, to
    pierwszy się kwalifikujesz.
    ---
    Taki program

  • 273. Data: 2015-07-13 23:28:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller"

    > Zdarza sie. Dla mnie wiekszym problemem sa regularnie widywane samochody
    > ze zbyt wysoko ustawionymi swiatłami.
    > Tylko jak zapobiegnie temu naklejka lub podwójna opłata?

    Zgadza się. Śmierdziele w dzień, a dający po gałach w nocy. Tylko akurat
    na to przeglądy niewiele pomogą. Potrzebna jest zmasowana akcja policji.
    ---
    Nie lepiej armię wykorzystać ?

  • 274. Data: 2015-07-14 00:23:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    weź się odpierdol. Nie jestem ekspertem komputerowym tylko użytkownikiem komputera.
    Kupiłem, bo podpierdolić się nie dało, tableta. W nim jest jakiś android i ma
    wszystko co potrzeba żeby korzystać z netu. Nie ma w nim zajebistego programu co
    kolorowe linie robi i inne gówna. Jest okienko do pisania na grupach to w nim piszę.
    I koło wentla mi lata jak toto formatuje, cytuja albo wysyła. Dla mnie istotne że
    działa. Onet poczytam, na Pejsbuka wejdę, na grupy wejdę poczytam i popiszę, przelew
    zrobię, Nie zamierzam robić doktoratu z pisania na grupach. Kup se tableta to też
    będziesz miał komfort.

  • 275. Data: 2015-07-14 04:57:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Onet poczytam, na Pejsbuka wejdę

    I może na tym poprzestań swoją aktywność internetową, zgodnie ze swoją
    inteligencją.

    --
    Liwiusz

  • 276. Data: 2015-07-14 07:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > No proszę Cię. Przecież to jest tłumaczenie 12 latka. Ma być i koniec,
    > taki jest obowiązek odpowiedzialnego posiadacza samochodu. Przelew na
    > ZUS tez zdarza się zapomnieć zapłacić? Psa na spacer wyprowadzić też?

    Jak zapomne zapłacic ZUS to wypadne z ubezpieczenia - czy to sensowne - to
    inna kwestia.
    Jak zapomne wyprowadzic psa to sie zesra w domu - niecelne porównanie.
    Natomiast dlaczego samochód ma miec badanie techniczne pomimo tego ze nie
    jezdzi to ja zrozumiec nie umiem.

    > Większość to niestety za mało. Mają robić wszyscy.

    Ale wszyscy czy wszyscy ktorzy jezdza?

    > Jak faktycznie raz
    > zapomnisz, to się nic złego nie stanie, dostaniesz trochę po dupie i
    > następnym razem będziesz pamiętał.

    Ok, ale w imie czego?

    > Walka jest o bandę cwaniaków
    > zapominających dowodu przy kontroli i załatwiających na lewo.

    Cwaniaków zmiana dotyczaca podwójnej opłaty nie dotknie.
    Oni akurat załatwia sobie i tak w terminie.

    > Bijemy pianę jak zawsze o pierdoły. Jakoś nie bardzo jest sensowna
    > dyskusja o to, że zmiany mają także dotknąć stacje diagnostyczne żeby
    > ukrócić lewiznę. Odniesiesz się do tego?

    Tak. Akurat z tymi zmianami przeciez nie dyskutuje.
    Rozumiem kwestie robienia zdjęc. Rozumiem kwestie tajemniczego klienta.
    Czy w ktoryms miejscu polemizowałem z tymi propozycjami?

    > Ignorancję dlatego, że wiesz o tym, że powinieneś coś zrobić od roku,
    > ale celowo tego nie robisz. Roboty, która zajmuje ledwie 15min ze
    > zdrapaniem starej naklejki.

    Ale własnie chodzi o to ze nie wiem.
    Mam 6 samochodów i nie mam czasu zajmować się pierdołami, ktore niczego nie
    wnoszą.
    Jaki jest sens tej naklejki? Kiedys pytany o to policjant stwierdził, ze
    tablice rejestracyjne łatwo zmienic ale naklejke juz trudniej i gdyby nie
    ona to by ludzie czesciej paliwo na stacjach kradli...

    > Wiem, że to jest upierdliwe, bo sam niedawno robiłem. Niemniej
    > gwarantuje Ci, że jak by wisiała nad tobą wizja grzywny w wysokości
    > powiedzmy 1/2 pensji - zrobił byś to zaraz po wyjściu z wydziału
    > komunikacji z nową naklejką. Tak na wszelki wypadek. Taka już ludzka
    > natura, że nam się nie chce.

    Wszysctko fajnie.
    Tylko uwazam, ze kary powinny miec jakis aspekt wychowawczy.
    Powinny nas uczyc zeby robic na czas RZECZY POTRZEBNE, a nie zeby robić na
    czas BZDURY zeby urzednik sie nie przyczepił.
    To drugie uczy nas tylko braku szacunku do pierdzistołków.
    Innymi słowy - nie, nie powinienem przykleić naklejki zaraz po wyjsciu z
    UK, bo w ogole w tym urzedzie nie powinno mnie być w celu przerejestrowania
    auta i nie powinienem dostać tam żadnej naklejki bo ona jest zbędna!

    > No i chwała Ci za to, dopilnuj dodatkowo tą drobną formalność i będzie
    > z głowy.

    Dopilnować zamiast czego?
    Moge oczywiście obejsc kazdy samochód raz w miesiącu etc ale wtedy musze
    zrezygnować z czegoś innego. Seks z zona? :)

    > Wybacz, ale tutaj się z Tobą nie zgodzę. Daleko szukać przykładu nie
    > trzeba, na grupie jest masa takich, którzy przeglądy mają a dupie i
    > dla nich właśnie jest ten bacik.

    > Naklejka nie ma z tym nic wspólnego, to tylko cześć z proponowanych
    > zmian. Będą też takie, które pomogą zapobiec lewym przeglądom.

    Ok, ale dyskutujemy o konkretnych dwóch zmianach: naklejka i podwójna
    opłata. Wiec prosiłbym abyć do tej polemiki się odnosił.

    > Ależ zapobiegają, tylko muszą być rzetelnie przeprowadzane.

    I naklejka sprawi ze beda?
    Hmm...

> [...]
    > akurat na to przeglądy niewiele pomogą. Potrzebna jest zmasowana akcja
    > policji. Są przecież takie regiony, gdzie z lewymi lampkami za długo

    Ano własnie.
    Wiec nie zajmujmy sie pierdołami, wydumanymi przez urzedników,
    wylobbowanymi przez grupy interesów, tylko REALNYMI problemami.
    Czasu jest okreslona ilosc - za kazdym razem, jak zajmujemy sie pierdoła,
    jakis realny problem jest niezałatwiony.

  • 277. Data: 2015-07-14 11:37:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj mundrusiu.

  • 278. Data: 2015-07-14 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kup se tableta to też będziesz miał komfort.

    Nie dziekuje, nie kupuje badziewia ktore spełnia swoja role w 20%...

  • 279. Data: 2015-07-14 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Taki program

    Uff, czyli udało sie ustalić ze to jednak Ty smiecisz. Super.
    to teraz moze konstruktywnie podejdziesz do problemu i go rozwiazesz?

    wiesz, ja tez bym mogł pisac, ze sieje smieci, bo pisze w notatniku.
    Oczywiste wydawałoby sie zatem zaczac pisac w czyms normalnym. Ale wiadomo,
    ze najprostsze rozwiazania sa zazwyczaj najtrudniejsze do zauwazenia...

  • 280. Data: 2015-07-14 12:33:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 14 Jul 2015 05:00:36 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >Jak zapomne wyprowadzic psa to sie zesra w domu - niecelne porównanie.
    >Natomiast dlaczego samochód ma miec badanie techniczne pomimo tego ze nie

    Takie porównanie do ZUS - nie masz dochodu a ZUS muisz też zapłacić ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06