-
1. Data: 2017-08-10 22:29:31
Temat: Producenci europejscy
Od: Bolko <s...@g...com>
Podobno była jakaś zmowa.
Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
Francja Renault + PSA
Włochy Fiat
jest chińskie Volvo
i coś tam chyba anglicy produkują
A przecież Niemcy Francja i Włochy to "stara Unia"
znają sie chłopaki już dawno wiec ta zmowa chyba nie tylko Niemców dotyczy.
-
2. Data: 2017-08-10 22:59:02
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 10 Aug 2017 13:29:31 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
wrote:
> Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
Porshe należy do VW. Z niemieckich marek tylko chyba merc nue należy
fo VW...
--
Marek
-
3. Data: 2017-08-10 23:39:34
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
> Porshe należy do VW. Z niemieckich marek tylko chyba merc nue należy fo
> VW...
>
BMW?
-
4. Data: 2017-08-11 12:30:10
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: Poldek <p...@i...eu>
W dniu 2017-08-10 o 23:39, Irek.N. pisze:
>> Porshe należy do VW. Z niemieckich marek tylko chyba merc nue należy
>> fo VW...
>>
>
> BMW?
Opel, Ford?
-
5. Data: 2017-08-11 13:40:51
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: Marek <f...@f...com>
On Fri, 11 Aug 2017 12:30:10 +0200, Poldek <p...@i...eu>
wrote:
> Opel, Ford?
Przeciez Opel sprzedal się GM chyba jeszcze w latach 50 ub.w. a Ford
nie jest niemiecki....
--
Marek
-
6. Data: 2017-08-11 13:41:34
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 10 Aug 2017 23:39:34 +0200, "Irek.N."
<t...@j...taki.jest.pl> wrote:
> BMW?
Taa jakoś podświadomie wypieram istnienie tej marki...
--
Marek
-
7. Data: 2017-08-11 13:46:38
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: kosmos <a...@u...pl>
W dniu 2017-08-11 o 13:40, Marek pisze:
>
> Przeciez Opel sprzedal się GM chyba jeszcze w latach 50 ub.w. a Ford nie
> jest niemiecki....
>
Opel jest już własnością PSA, które go kupiło w marcu...
-
8. Data: 2017-08-11 14:12:40
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:a...@n...neost
rada.pl...
On Fri, 11 Aug 2017 12:30:10 +0200, Poldek <p...@i...eu>
>> Opel, Ford?
>Przeciez Opel sprzedal się GM chyba jeszcze w latach 50 ub.w.
w 1929.
A teraz GM sprzedal go Renault, wiec znow jest w pelni europejski.
(pomijajac Nissana i udzialowcow Renault)
>a Ford nie jest niemiecki....
Z tym, ze niemiecki/europejski oddzial mial duza swobode, inne modele
itp.
J.
-
9. Data: 2017-08-11 14:19:36
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ecb73d59-0a05-49e4-9af7-f02fa0f2cfab@go
oglegroups.com...
>Podobno była jakaś zmowa.
>Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
>Francja Renault + PSA
>Włochy Fiat
>jest chińskie Volvo
>i coś tam chyba anglicy produkują
>A przecież Niemcy Francja i Włochy to "stara Unia"
>znają sie chłopaki już dawno wiec ta zmowa chyba nie tylko Niemców
>dotyczy.
Ale jaka zmowa ?
Ostatnie dekady byly burzliwe, wszystko sie zmienialo, wlasciele
najbardziej :-)
Teraz masz zmowy swiatowe.
Wlochy z GM, Renault z Nissanem, PSA z Toyota, dlugo by wymieniac.
Anglicy juz chyba nic nie robia.
J.
-
10. Data: 2017-08-11 14:39:34
Temat: Re: Producenci europejscy
Od: Bolko <s...@g...com>
W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 14:19:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ecb73d59-0a05-49e4-9af7-f02fa0f2cfab@go
oglegroups.com...
> >Podobno była jakaś zmowa.
> >Niemcy wiadomo VW + marki premium : porsche merc itd
> >Francja Renault + PSA
> >Włochy Fiat
>
> >jest chińskie Volvo
> >i coś tam chyba anglicy produkują
> >A przecież Niemcy Francja i Włochy to "stara Unia"
> >znają sie chłopaki już dawno wiec ta zmowa chyba nie tylko Niemców
> >dotyczy.
>
> Ale jaka zmowa ?
>
> Ostatnie dekady byly burzliwe, wszystko sie zmienialo, wlasciele
> najbardziej :-)
> Teraz masz zmowy swiatowe.
>
> Wlochy z GM, Renault z Nissanem, PSA z Toyota, dlugo by wymieniac.
>
> Anglicy juz chyba nic nie robia.
>
> J.
,,Spiegel" napisał, że BMW, Daimler, Volkswagen, Audi i Porsche zaczęły rozmowy w
latach 90. w celu skoordynowania działań związanych z technologiami samochodowymi,
kosztami, dostawcami, jak również z kontrolą emisji w silnikach Diesla. Dyskusje były
prowadzone przez 200 pracowników pracujących w 60 grupach roboczych, w takich
dziedzinach jak rozwój pojazdu, silniki Diesla i benzynowe, hamulce i skrzynie
biegów.
"Te zarzuty wyglądają bardzo poważnie i mogłyby oznaczać potencjalną zmowę dłuższą
niż 20 lat" powiedział Juergen Pieper, analityk Bankhaus Metzler cytowany przez
Bloomberga. ,,To sprawia wrażenie niekończącej się historii o wiadomościach na temat
złego zachowania branży".