  • 11. Data: 2016-02-22 19:15:59
    Temat: Re: Procesory
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 17:07:20 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > To, że można wynaleźć jakiegoś złoma za 40 czy nawet mniej złotych, to
    > wiem, żadna to atrakcja i nikt tu się nie chwali takimi okazjami. Ale
    > żeby to była alternatywa dla płyt DVD, to bym nie pomyślał. No chyba, że
    > te płyty też używane.

    Cały nie padnie od razu jak coś.

  • 12. Data: 2016-02-22 19:18:49
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 18:55:59 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Już zaczęło mi się burzyć moje postrzeganie świata ;-) po przeczytaniu
    > tych postów a tu się okazuje że to tylko bujanie w obłokach :-)
    > Czego jak czego ale HD (zwłaszcza na magazyn) nie kupiłbym używanego
    > nawet za 40 zł. Nie gromadzę złomu.
    > Raz że HD zazwyczaj spowalnia całą resztę, jest wąskim gardłem. Dlatego
    > nowy będzie szybszy=lepszy.
    > Dwa że HD są urządzeniami mechanicznymi które muszą się psuć a
    > producenci jeszcze dokładają jak wiadomo tu swoje trzy grosze ;-)
    >
    > Reszta gratów potrafi służyć latami. A mimo to warto mieć nowszy=lepszy
> [...]

    Co będzie spowalniał jak będzie leżał w szafce?
    10 płytek DVD daje 44 giga i kosztuje ok 10 zł czyli za 50 zł mam 2220 giga w
    płytkach.
    500 giga to jest 80 płytek i się robią z tego setki i tysiące.

  • 13. Data: 2016-02-22 19:48:20
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 19:18, s...@g...com pisze:

> [...]
    płytkach.
    > 500 giga to jest 80 płytek i się robią z tego setki i tysiące.

    Za pisdziesiąt masz dopiero 220GB

    miab

  • 14. Data: 2016-02-22 19:56:30
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    płytkach.
    > 500 giga to jest 80 płytek i się robią z tego setki i tysiące.

    Tak jak pisałem Za piśdziesiąt masz dopiero 220GB na płytkach,
    a za 6 x piśdizesiąt masz 2TB na dysku (a nie 1,32TB na płytkach).
    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/13982815

    miab

  • 15. Data: 2016-02-22 20:47:20
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > no, wybacz, ale nowe procki sa "gigaherc w gigaherc" "nieco" szybsze niz
    > te stare.

    To prawda, ale nie sugerowałem, że ma być taka sama prędkość. E8400
    podkręcony z 3 na ~4GHz spokojnie kopie dupsko takiemu nowemu Pentium 3,2GHZ
    w większości zastosowań.

  • 16. Data: 2016-02-22 20:59:19
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 19:57:43 UTC+1 użytkownik miab napisał:

    > Tak jak pisałem Za piśdziesiąt masz dopiero 220GB na płytkach,
    > a za 6 x piśdizesiąt masz 2TB na dysku (a nie 1,32TB na płytkach).
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/13982815
    >
    > miab

    2 TB w dyskach 500 giga są za 156

  • 17. Data: 2016-02-22 21:01:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-02-22 o 20:47, zhbick pisze:
> [...]
    >
    > To prawda, ale nie sugerowałem, że ma być taka sama prędkość. E8400
    > podkręcony z 3 na ~4GHz spokojnie kopie dupsko takiemu nowemu Pentium

    No tak, tylko dlaczego nie podkręcić takiego Pentium G3258 do 4GHz?
    Wtedy nadal mamy "GHz w GHz" i ten Pentium kopie dupsko E8400 przy
    niższym poborze prądu.

  • 18. Data: 2016-02-22 21:04:25
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 20:59, s...@g...com pisze:

    > 2 TB w dyskach 500 giga są za 156

    Tylko ze te dyski może ... szczelić zanim się obejrzysz.
    Chyba że będziesz nagrywał to samo na dwu, taki oflajnowy mirroring. :)

    miab

  • 19. Data: 2016-02-23 01:52:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.02.2016 o 21:04, miab pisze:
    /..../

    > Tylko ze te dyski może ... szczelić zanim się obejrzysz.
    > Chyba że będziesz nagrywał to samo na dwu, taki oflajnowy mirroring. :)
    Oj tam strzeli. One siedziały w biurach i się nudziły

  • 20. Data: 2016-02-23 02:20:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.02.2016 o 21:01, nadir pisze:
    /.../

    > No tak, tylko dlaczego nie podkręcić takiego Pentium G3258 do 4GHz?
    > Wtedy nadal mamy "GHz w GHz" i ten Pentium kopie dupsko E8400 przy
    > niższym poborze prądu.

    Pentium kosztuje 250 złotych a ów Core 80.

    Tyle co owo Pentium kosztuje Core Quad.

    Co do kręcenia: nie wszystkie polizingowce się do tego nadają.

    Powiedzmy że owo Pentium będzie szybsze ale w kategorii economy?