  • 11. Data: 2009-01-22 10:25:07
    Temat: Re: Problem z wyborem zestawu uruchomieniowego ARM(LPC 21XX)
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Konop przemówił ludzkim głosem:

    > A jak chcesz popełnić oscyloskop na czymś, co nie ma pinów
    > zewnętrznych?? :)

    Na stronie www.stm32circle.com był projekt "EKG" na tej zabawce:
    http://www.stm32circle.com/projects/project.php?id=3
    1
    więc można podejrzeć gdzie autor podlutował obwód wejściowy.

  • 12. Data: 2009-01-22 19:13:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jerry1111 pisze:

    > No wlasnie sie juz raz pytalem. Jak przyspieszyc dzialanie Jtag Ice z
    > AT32UC3A? Bo to slimaczy sie strasznie w porownaniu do Altery.

    No to się zdecyduj, czy chcesz ARMa, czy AVR32?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2009-01-22 21:03:13
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:

    > No to się zdecyduj, czy chcesz ARMa, czy AVR32?

    Ja AVR32 - bo low-power jest. Tylko ma kurewsko wolny JTAG. 60kB
    programu w AVR programuje sie tyle samo czasu co 300kB w Alterze, szok!

    Wiec moze ja cos zle robie?

    a ARM... ARM niech sobie bedzie, mi jakos jeszcze nie podpasil. Znaczy
    kiedys zrobilem cos na LPC2106 (pierwsze raz wybralem procek bez
    sprawdzania errat) i na razie mi starczy.

    --
    Jerry1111

  • 14. Data: 2009-01-22 21:05:24
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Radosław Kwiecień wrote:
> [...]
    [cut]

    > Jeśli ktoś stoi przed wyborem "jaki ARM" to
    > zdeydowanie polecam STM32.

    A ja z innej beczki - trzeba do niego kupowac nastepny JTAG, czy da sie
    uzyc usb-blastera wzglednie jtag-ice? Bo sie ciasno w szufladzie robi od
    programatorow ;-)

    --
    Jerry1111

  • 15. Data: 2009-01-23 01:40:49
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jerry1111 pisze:

    > A ja z innej beczki - trzeba do niego kupowac nastepny JTAG, czy da sie
    > uzyc usb-blastera wzglednie jtag-ice? Bo sie ciasno w szufladzie robi od
    > programatorow ;-)

    OpenOCD obsługuje rodzinę STM32 oraz prawie każdy programator JTAG więc
    nie będzie problemów.
    BTW: http://developers.stf12.net/eclipse-demo

    --
    Adam Dybkowski