-
11. Data: 2010-06-27 23:43:46
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: marider <m...@g...pl>
Ivam pisze:
> Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu,
> ze da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?
Ale po co rzezbic w gownie, warto? ;)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn19 + dodatki
-
12. Data: 2010-06-28 06:54:07
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: doktorski <d...@g...com>
On 26 Cze, 22:51, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze da
> sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?
Rozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe.
pzdr, dr
14/525
-
13. Data: 2010-06-28 08:25:01
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2010-06-26 22:05, Ivam pisze:
> Zgadzam sie w 100%, tylko jak juz wczesniej wspomnialem - nie mam
> zaufania do uzywek, a na nowke mnie nie stac.
>
Chcesz - Ci sprzedam - leza odlogiem u mnie 2 szt zaciskow z KFazera.
Zmienilem tylko dlatego ze jakis pacan probowal odkrecac te niebieskie
dekle i je troche podniszczyl - leza i sie kurza - hamowaly super -
teraz pewnie do czyszczenia sie nadaja bo leza juz z 2 sezon
Zainteresowany ? Oddam 2 za stowke +KW
Norbi
BLACK XX'03
-
14. Data: 2010-06-28 15:11:56
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:5bc2e28c-65aa-47ee-abb5-67eeaa3bb73c@k3
9g2000yqd.googlegroups.com...
> Rozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe.
Myslalem - ale nie wiem jak ze szczelnoscia tego rozwiazania. Ma ktos
doswiadczenia?
--
pzdr:
Ivam
-
15. Data: 2010-06-28 15:32:20
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: Arni <n...@s...org>
Ivam pisze:
> Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
> dyskusyjnych:5bc2e28c-65aa-47ee-abb5-67eeaa3bb73c@k3
9g2000yqd.googlegroups.com...
>
>> Rozwaz recoil/helicoil. Powinien zalatwic sprawe.
>
> Myslalem - ale nie wiem jak ze szczelnoscia tego rozwiazania. Ma ktos
> doswiadczenia?
>
szczelnosc odpowietrznika uzyskujesz na jego koncu na stozku a nie na
gwincie. Rob i sie nie zastanawiaj
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
16. Data: 2010-06-28 15:53:29
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i0af9g$5qe$...@i...gazeta.pl...
> szczelnosc odpowietrznika uzyskujesz na jego koncu na stozku a nie na
> gwincie.
O ja glupia pizda - zapomnialem;)
--
pzdr:
Ivam
-
17. Data: 2010-06-29 00:01:32
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c266845$0$19178$65785112@news.neostrada.pl...
>> pomysl, ile to bedzie warte jak Ci ktos droge zajedzie, a bedziesz miec
>> ponad 100 na zegarze.
>>
>> rozumiem oszczedzac na blotniku, ozdobkach, duparelach. nie rozumiem
>> oszczedzania na tym, od czego zalezy zycie.
>
> Dlatego wymiane przewodow i odpowietrzanie ukladu zlecasz zawsze
> fachowcom, ktorzy przy pomocy specjalnej maszynki wszystko zrobia w 100%
> dobrze? Albo wymiane klockow - przeciez mozesz uszkodzic uszczelniacz, jak
> bedziesz to robil nieostroznie.
>
to pytanie czy stwierdzenie?
ja robie tak (przyklad z karawanu/katamaranu/auta):
przy okazji przegladu serwisowego, mowie - do wymiany klocki i tarcze na
przodzie. odbierajac sprawdzam na fakturze i w realu czy wymienione.
z pelna swiadomoscia, ze zamiast wydac ca. 700 na tarcze moglem je
przetoczyc za jakies 150.
i z pelna swiadomoscia, ze na 99% tarcze znalazly nowego usera.
ale wiesz co? mam swoje pare lat, i znam pojecie odpowiedzialnosc. nie
koniecznie juz tylko za siebie. nie bede oszczedzac na czyms krytycznym.
> Moze zadam inaczej pytanie: czy na tym zacisku jest na tyle materialu, ze
> da sie wsadzic wiekszy odpowietrznik?
>
nie - pytanie brzmi za ile da sie to naprawic DOBRZE.
czyli tak, zeby kierownik wiedzial, jak hebel zadziala. chyba, ze kierownik
chce sie zabic.
Alex.
-
18. Data: 2010-07-08 03:49:58
Temat: Re: Problem z hamulcami w FZS (identyczne jak w R6 czy R1)
Od: AlF <s...@g...com>
Ivam wrote:
> Witam!
>
> Problem nastepujacy: maszyna postoi kilka godzin i klamka robi sie
> miekka (na tyle, ze jednym palcem idzie ja scisnac az do manetki).
> Podpompowanie nic nie daje - dalej miekka. Wystarczy 1 czy 2 mocniej
> zahamowac i klamka robi sie twarda i skutecznosc hamulcow gwaltownie
> rosnie.
Ja mialem podoby objawy w '04 Fazer1000 z 50kkm (kiedy sie problem
rozwinal), tyle ze klamka byla mieka po kilkunastu minutach po
(ostrzejszej) jezdzie. podpompowanie wystarczalo by znowy byla twarda.
inny objaw to bardzo kiepskie dozowanie. Przewody chamulcowe mialem w
opolocie juz. takze to nie byl problem.
Odpowietrzanie i wymiania plynu hamulcowego nic nie dala. W koncu sie
zdecydowalem no nowy m/c (pompe) firmy nissin i problem zniknal.
A.