  • 1. Data: 2009-09-05 08:25:11
    Temat: Problem z dzwiekiem na sis963
    Od: "tad" <s...@s...mk>

    Witam,

    Mam wlasnie do czynienia z komputerem Medion Mt6. Zainstalowalem XP sp3
    i wszystko niby ok, ale nie odtwarza dzwieku. W menedzerze urzadzen sa
    zainstalowane "kontrolery dzwieku, wideo i gier", natomiast nie jest
    zaistalowany "kontroler multimediow audio". Zadnych plyt ze
    sterownikami nie mialem, wiec chcialem poszukac ich w internecie. Plyta
    glowna w tym Medionie oparta jest o SiS 963. Znalazlem tylko dwa
    sterowniki odpowiadajce tym kryteriom. Jeden w ogole nie odnalazl
    chipsetu, drugi niby sie zainstalowal, ale zadnych zmian nie
    wprowadzil. Jak nie bylo dzwieku tak nie ma. Co to moze byc? Co jeszcze
    mozna sprawdzic, sprobowac?

    --
    tad
    http://tnij.org/dgv8

  • 2. Data: 2009-09-05 17:49:50
    Temat: Re: Problem z dzwiekiem na sis963
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    tad pisze:
> [...]
    > zainstalowane "kontrolery dzwieku, wideo i gier", natomiast nie jest
    > zaistalowany "kontroler multimediow audio".

    Zainstaluj DirectX9

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-09-09 18:56:26
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "tad" <s...@s...mk> wrote in message news:h7t797$f14$1@inews.gazeta.pl...
    ...............................>
    > natomiast nie jest
    > zaistalowany "kontroler multimediow audio".
    > Jak nie bylo dzwieku tak nie ma. Co to moze byc? Co jeszcze
    > mozna sprawdzic, sprobowac?

    Po prostu zainstalowac sterowniki, ktore caly czas nie są zainstalowane.

    Zwroc uwage na własciwosci tego "kontrolera multimediow audio" i na zakladke
    Szczególy - odczytaj PCI\VEN_xxxx&DEV_xxxx , po czym wrzuc to na grupe lub w
    google'a.

  • 4. Data: 2009-09-15 21:29:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Sep 2009 19:49:50 +0200, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Zainstaluj DirectX9

    XP SP3 zawiera directx 9.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 5. Data: 2009-09-15 21:50:49
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    jerzu pisze:

    > XP SP3 zawiera directx 9.

    Najnowszy, uaktualniony zawiera? Nie zauważyłam.

    --
    animka