  • 1. Data: 2009-11-11 21:57:11
    Temat: Problem z baterią Nokia 6210
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Nokia 6210 classic. Mam do niej 3 baterie. Dwie działają prawidłowo, a na
    jednej telefon wyłącza się po sekundzie. Problem polega na tym, że miernik
    pokazuje prawidłowe napięcie. Żarówka 4,5V podłączona do baterii świeci
    długo bez wyraźnego spadku napięcia. Co może byc powodem. Jak diagnozować?
    Próbowałem Googli pytając o "budowa baterii Nokia 6210", "usterka baterii
    Nokia 6210", "schemat baterii Nokia 6210" i wynik zawsze jest podobny. Setki
    sklepów, aukcji itp. Podobnie jest z szukajką Eletrody. Tysiące wyników, ale
    żaden nie dotyczy tego o co pytam.

    Proszę o jakąś radę