    From: "Jacek Wąsowski" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Problem z NEO+ i Allegro. Dla sieciowców i informatyków
    Date: Fri, 9 Apr 2004 14:11:47 +0000 (UTC)

    Witajcie

    A tu zdaje się jest kilku bardzo dobrych informatyków / sieciowców. Bardzo
    proszę o pomoc.

    Mam Neo+ na dwóch kopmach. Były podłączone ad-hoc. Poprawiłem MTU i allegro i
    inne stronki które nie chodziły zaczęły biegać.. Ze względu (chyba) na kabel
    była to sieć 10Mbit.

    Wziąłem nowy kabel 80m i połączyłem kompy, NIC nie działało !!! (?) Wpiąłem
    pomiędzy nie switch i bez niczego pojawiło się połączenie 100Mbit. Internet
    działa, mapowane dyski też, ale co nie działa........ Allegro właśnie i tylko
    Allegro. Reszta OK.

    Pingi do allegro nie dają wyniku. Zawsze &#8222;Upłynął limit czasu żądania&#8221;,
    lub &#8222;pakiet musi być podzielony na fragmenty , ale ustawiono opcję DF&#8221;
    gdy
    dam jakiś duży rozmiar pakietu, >~1470. Inne strony OK. (co to za DF?)

    Doczytałem się, że może to mieć związek z IP zaczynającym się na 83, tak jak
    u mnie. Zgodnie z jakąś tam instrukcją ustawiłem proxy na
    w3cache.icm.edu.pl:8080 i ..... pojawiło się allegro.

    Ale to nie koniec kłopotów, bo ..... Allegro Uploader (program do obsługi
    aukci off-line &#8211; łączy się z bazą i ściąga dane) nie może pobrać danych z
    allegro, a bez tego cała ta sieć może iść .... do kosza.

    Nie wiem, czy pomysł z tym proxy dla ustawień sieci LAN jest OK., mocno mi
    się zdaje, że to nie tu siedzi problem..... Kumpel ma Neo+, router ADSL,
    kilka kompów, zmienione MTU i działa wszystko OK.

    Normalnie nie wiem co jest z tym allegro ! Chodzą wszystkie strony świata z
    wyjątkiem allegro ! Nie czaję tego.