  • 1. Data: 2009-07-06 17:08:05
    Temat: Problem z EPG na TVN, TVN7 itd.
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Witam,
    Dziś tuner nie wyświetla tytułów audycji na TVN, TVN7, TVN24 itp.
    (HotBird, 11393V) - zamiast tytułu jest jakieś takie "V", ale godziny
    rozpoczęcia i zakończenia audycji są OK. Czy u Was też tak jest, czy to
    jakaś fanaberia tunera (Ferguson DF-9000 PVR)?
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 2. Data: 2009-07-06 19:25:01
    Temat: Re: Problem z EPG na TVN, TVN7 itd.
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-06 19:08, Bartłomiej Zieliński donosi, że:
> [...]
    > rozpoczęcia i zakończenia audycji są OK. Czy u Was też tak jest, czy to
    > jakaś fanaberia tunera (Ferguson DF-9000 PVR)?

    To nie pierwszy dzień i praktycznie w całej paczce TVN.
    Na moim Topfieldzie PVR wcześniej zaprogramowane i cykliczne audycje (z
    EPG) nagrywają się poprawnie, ale pola tytułu są puste

  • 3. Data: 2009-07-07 05:17:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Sat_Diver napisał:
    > To nie pierwszy dzień i praktycznie w całej paczce TVN.

    Dzięki, już myślałem, że tuner coś ogłupiał (chociaż na innych
    transponderach pokazywał dobrze).

    > Na moim Topfieldzie PVR wcześniej zaprogramowane i cykliczne audycje (z
    > EPG) nagrywają się poprawnie, ale pola tytułu są puste

    U mnie jest dokładnie to samo.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 4. Data: 2009-07-07 16:19:55
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    "Sat_Diver" <s...@s...info> wrote in message
> [...]
    > Na moim Topfieldzie PVR wcześniej zaprogramowane i cykliczne audycje (z
    > EPG) nagrywają się poprawnie, ale pola tytułu są puste

    Ja mam tez tak tylko ze parę nazw jest sprzed kilku dni
    i nie zmieniają się.
    pozdr. karuf