eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z CRDIProblem z CRDI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 08 Dec 2014 11:26:18 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Problem z CRDI
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 10
    Message-ID: <54857cc4$0$21564$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-49-50.play-internet.pl
    X-Trace: 1418034372 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21564 188.33.49.50:1643
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551438
    [ ukryj nagłówki ]


    Problem wygląda następująca, gdy nie podkręcę silnika do 3000 obrotów to
    jest problem z ponownym odpaleniem silnika. Silnik zachowuje się jakby
    nie palił na wszystkie cylindry i nie reaguje wcale na pedał gazu, a z
    tłumika idą kłęby czarnego dymu.. Usprawnienie sytuacji polega na
    kilkukrotnym odpaleniu, po których silnik pracuje już nienormalnie. O co
    tu może chodzić, jakiś zawór sie nie otwiera gdy silnik nie zostanie
    podkręcony do tych 3000 obrotów, czy może coś innego go boli? I choć nie
    jestem całkowicie pewien to odnoszę wrażenie że zjawisko występuje
    głównie jesienią i zimą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: