  • 11. Data: 2014-11-06 21:33:54
    Temat: Re: Problem lapek HP z allegro
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > chociaż w zasadzie z wyłączonym mostkiem wszystko dobrze śmiga

    wg internetu jest to konflikt sprzętowy
    http://technet.microsoft.com/pl-pl/library/cc732199%
    28v=ws.10%29.aspx

    winny jest albo bios albo system albo oba

    bios wgrałem najnowszy i nie pomogło, może ten lapek działa tylko pod
    vistą ktorej nie testowałem

  • 12. Data: 2014-11-06 22:35:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-06 o 21:33, fifak pisze:

> [...]
    >
    > winny jest albo bios albo system albo oba
    >
    > bios wgrałem najnowszy i nie pomogło, może ten lapek działa tylko pod

    Każda fabryka wypuszcza buble i jest tego od 1% po nawet 30%. Zgłoś
    sprzedawcy, bo to wygląda na wadę fabryczną.

    BTW, jak kupisz okna do domu i klamka zamykająca będzie źle działać, to
    będziesz zgłaszał problem firmie, która sprzedała okna, czy też firmie,
    która sprzedała firmie robiącej okna klamki i sprzedała Tobie?

  • 13. Data: 2014-11-07 00:00:22
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "BQB" napisał:

    > Zgłoś sprzedawcy,

    I koniecznie poinformuj nas o efektach tej reklamacji ;->

    > bo to wygląda na wadę fabryczną

    Która ujawniła się dopiero po kilku latach? Przypuszczam, że wątpię.

    JoteR

  • 14. Data: 2014-11-07 00:23:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-07 o 00:00, JoteR pisze:

    > I koniecznie poinformuj nas o efektach tej reklamacji ;->

    > Która ujawniła się dopiero po kilku latach? Przypuszczam, że wątpię.

    Umysł nie funkcjonuje już poprawnie, chodziło o wadę fizyczną - fizyczne
    uszkodzenie (kurde znów chciałem napisać fabryczną - nie wiem, co ja z
    tymi fabrykami mam - czas już spać).

  • 15. Data: 2014-11-07 08:15:40
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2014 00:23:44 +0100, BQB napisał(a):

    > uszkodzenie (kurde znów chciałem napisać fabryczną - nie wiem, co ja z
    > tymi fabrykami mam - czas już spać).

    Pewnie dopiero co czytales/ogladales "Ziemie obiecana" ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2014-11-08 08:49:48
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-11-06 15:13, fifak pisze:
    > Kupiłem lapka na allegro HP 6910P, facet sprzedawał z40sztuk. Stan
    > idealny i nie przeczę wizualnie wygląda dobrze.
    >
    > Problem jest taki że po zainstalowaniu dowolnego systemu (próbowałem XP,
    > W7/32, W8.1/64) grafika uruchamia się w najniższej rozdzielczości VGA i
    > mimo zainstalowania sterowników, na grafice jest wykrzyknik (kod 12),
    > taki sam wykrzyknik jest mostku (bridge)82801 PCI.
    >
    > Jak wyłączę ten mostek to grafika nagle ożywa i działa OK (zintegrowana
    > 965).

    lapek działa dobrze, wszystkie funkcje są sprane więc wynika z tego że
    ten typ tak ma i musi być

  • 17. Data: 2014-11-08 18:21:56
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 06/11/2014 14:13, fifak wrote:

> [...]
    > mimo zainstalowania sterowników, na grafice jest wykrzyknik (kod 12),
    > taki sam wykrzyknik jest mostku (bridge)82801 PCI.

    Sterowniki dla chipsetu (mostka) zainstalowane (te Intela nie M$)?

    Dla pewności sprawdź jak zachowa się dowolny Linux live.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 18. Data: 2014-11-12 07:50:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem lapka na allegro HP 6910P, facet sprzedawał z40sztuk. Stan idealny
    > i nie przeczę wizualnie wygląda dobrze.

    HP Waść powiadasz...?
    Najbardziej do HP nie lubię instalować sterowników, nieraz znalezienie
    takowych graniczy z cudem, szczególnie, gdy lapek jest dedykowany od Viśty
    wzwyż, a klient sobie zażyczy XP...
    Takoweż czasem znajduje się w miejscach tak niespodziewanych, że sam się
    zdziwisz, gdzie.
    Pisałeś o mostku, to albo ster jednak nie teges, mimo, że po wyłączeniu
    mostka steruje, albo jakiś konflikt przerwań, czy DMA ("ulubiona" moja
    sprawa przy kładzeniu NT4 na moim starym serwerowcu... (nie HP)), dobra, nie
    gdybam dalej, trzymam kciuki. Ja miałem podobny zestaw mostek-karta i udało
    się wysterować włączone oba... Działaj, powodzenia!

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

  • 19. Data: 2014-11-17 18:32:02
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Ostatecznie okazało się że płyta jest walnięta, otrzymałem nową płytę i
    po podmiance problem zniknął