  • Data: 2009-03-14 22:20:33
    Temat: Problem glownie z CSS
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Prosze pomozcie:(((
    Jak zrobic w Internet Explorerze 7.0 i 8.0 zeby pewna okreslona warstwa div,
    ktora zawiera baner flashowy znajdowala sie zawsze w stalem pozycji strony
    przy scrollowaniu strony.

    Probowalem kombinowac ze stylami: "position:fixed;" w internet exploerze 7.0
    i 8.0. nie dziala poprawnie a w firefoxie wszystko smiga ok.

    Poza tym chcialem, zeby ta warstwa z banerem miala z-index:1 a warstwa
    strony pod nia miala z-index:2 i warstwa o z-index:1 byla nalozona na
    warstwe o z-index:2 a nie jak to jest w internet explorerze, ze te warstwy
    znajduja sie u mnie jedna pod druga. Ja chce miec jedna na drugiej, a nie
    pod.

    Poza tym chcialbym, zeby warstwa div o z-index:2 miala opacity: 0.3.
    Znalazlem kod CSS w internecie, ktory dziala dla IE i inny kod CSS, ktory
    dziala w Firefoxie, ale mam problem, bo chce zeby ta warstwa o z-index:2 nie
    byla klikalna, czyli dopoki nie zamkne banera, ktory jest w warstwie
    z-index:1 to nie mam mozliwosci klikania w elementy z warstwy o z-index:2

    Nie wiem, ale po prostu wymiekam jesli chodzi o tego zbuggowanego IE:(
    Brakuje mi juz koncepcji, probowalem zmieniac position: absolute, ale to
    raczej pogarszalo sprawe, a dlaczego nie dziala position:fixed w IE to nie
    wiem

    Prosze pomozcie, gdyz nie wiem jak sobie z tym problemem poradzic