  • 1. Data: 2012-09-07 09:48:42
    Temat: Prison TV-nie płacisz abonamentu -nie oglądasz!!!
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Jak dowiedziałem się wczoraj z mediów,Marcinowi P. odmówiono posiadania
    telewizora w celi.
    Jako powód podano brak opłaconego abonamentu RTV.
    :-)
    Jak widać, warto płacić, nigdy nie wiadomo, co może człowieka spotkać.

    Na miejscu TVP zrobiłbym z tego kampamię reklamową :-)

  • 2. Data: 2012-09-07 13:29:47
    Temat: Re: Prison TV-nie p?acisz abonamentu -nie ogl?dasz!!!
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik jerzy.n napisał:

    > No ?adne jaja , tylko abonament powinien p?aci? zak?ad karny ,w?a?ciciel TV
    > :-))

    ciekawe czy płacą ;)

  • 3. Data: 2012-09-07 13:30:25
    Temat: Re: Prison TV-nie płacisz abonamentu -nie oglądasz!!!
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak widać, warto płacić, nigdy nie wiadomo, co może człowieka spotkać.
    >
    > Na miejscu TVP zrobiłbym z tego kampamię reklamową :-)

    No ładne jaja , tylko abonament powinien płacić zakład karny ,właściciel TV
    :-))

  • 4. Data: 2012-09-07 22:18:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 07.09.2012 09:48, Ktos pisze:
    > Jak dowiedzia?em si? wczoraj z medi?w,Marcinowi P. odm?wiono posiadania
    > telewizora w celi.
    > Jako pow?d podano brak op?aconego abonamentu RTV.
    > :-)
    > Jak wida?, warto p?aci?, nigdy nie wiadomo, co mo?e cz?owieka spotka?.
    >
    > Na miejscu TVP zrobi?bym z tego kampami? reklamow? :-)

    dzis podawali ze jednak dostanie:
    http://www.tvn24.pl/telewizor-dla-marcina-p,275449,s
    .html

    nawet tego nie maja jak sprawdzic, bo nawet gdyby mu kazali pokazac
    dowod przelewu to pewnie pokazalby lewy ;]

  • 5. Data: 2012-09-08 00:02:02
    Od: m...@...pl

    On Fri, 7 Sep 2012 13:30:25 +0200, "jerzy.n" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości

    >No ładne jaja , tylko abonament powinien płacić zakład karny ,właściciel TV
    >:-))

    ciekaw jestem czy za kazda sztuke TV placa, bo to jest instytucja.
    Ktos mogla naslac na nich kontrole i sprawdzic, czy placa?

  • 6. Data: 2012-09-08 10:59:33
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2012-09-07 09:48, Ktos pisze:
> [...]
    > Jak wida?, warto p?aci?, nigdy nie wiadomo, co mo?e cz?owieka spotka?.
    >
    > Na miejscu TVP zrobi?bym z tego kampami? reklamow? :-)

    już są ciekawe komentarze:

    http://www.life-is-gray.pl/telewizory-w-wiezieniu-cz
    yli-o-placeniu-abonamentu

    Wojtek