  • 1. Data: 2011-04-13 11:57:25
    Temat: [Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    od rana bębnią w mediach o tym że ma być jeden numer rej samochodu od
    początku do złomowania,
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html
    gdyby połamało link
    http://tinyurl.com/6fjbwdz
    pomysł niezły - szkoda że nie pomyślał o tym nikt wcześniej przy zmianie
    tablic czarnych na białe, teraz będzie czekać nas kolejna zmiana?
    a przecież ciągle są auta jeszcze na czarnych tablicach,
    plus taki, że już ludzie nie będą mówić że np. "ci na warszawskich tablicach
    to jeżdżą jak szatany" ;-)
    dobre jest też wpisywanie przebiegu przy przeglądzie na SKP, ciekawe jak
    będzie ze sprawdzaniem?
    ciekaw jestem Waszych opinii n/t planowanych zmian,

    brat

  • 2. Data: 2011-04-13 12:06:44
    Temat: Re: [Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 13.04.2011 11:57, bratPit[pr] pisze:
    > plus taki, że już ludzie nie będą mówić że np. "ci na warszawskich
    > tablicach to jeżdżą jak szatany" ;-)

    No ja w tym plusie widzę minus, przynajmniej w okresie przejściowym.
    Są miejsca gdzie strach zaparkować samochód na obcych, czy jakiś
    szczególnych numerach. Wtedy taki ktoś miejscowy, kto kupi sobie
    samochód z powiatu niezaprzyjaźnionego ma przejebane.
    No chyba że będzie wymiana tablic na ogólnopolskie.

  • 3. Data: 2011-04-13 12:09:37
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 12:06, Albercik pisze:

> [...]
    > samochód z powiatu niezaprzyjaźnionego ma przejebane.
    > No chyba że będzie wymiana tablic na ogólnopolskie.
    Witam

    A ja tu widze sciemne w stylu "cudu gospodarczego", jest przed wyborami
    :P Chyba, ze przy okazji zmian skroja driverow na gruba kase to pewnie
    zmenia, kazdy powod do wydojenia dobry jest :P

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 4. Data: 2011-04-13 12:56:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    > od rana bębnią w mediach o tym że ma być jeden numer rej
    > samochodu od początku do złomowania,
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html

    Mam nadzieje ze zmienic w razie potrzeby bedzie mozna :-)

    > pomysł niezły - szkoda że nie pomyślał o tym nikt wcześniej przy
    > zmianie tablic czarnych na białe,

    Wtedy nie bylo cepiku, tzn byl w planach, wiec jak mialyby sie
    rozne organa orientowac gdzie pytac :-)

    >teraz będzie czekać nas kolejna zmiana?

    Niekoniecznie. "stare-nowe" tablice moga zostac, stare-stare tez.

    > plus taki, że już ludzie nie będą mówić że np. "ci na
    > warszawskich tablicach to jeżdżą jak szatany" ;-)

    Ale cie nie wpuszcza, bo nie pomysla "on zamiejscowy".

    J.

  • 5. Data: 2011-04-13 12:57:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał
    > A ja tu widze sciemne w stylu "cudu gospodarczego", jest przed
    > wyborami :P Chyba, ze przy okazji zmian skroja driverow na gruba
    > kase to pewnie zmenia, kazdy powod do wydojenia dobry jest :P

    Przed wyborami ?

    J.

  • 6. Data: 2011-04-13 19:27:12
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > gdyby połamało link
    > http://tinyurl.com/6fjbwdz
    > ciekaw jestem Waszych opinii n/t planowanych zmian,

    nareszcie
    a już myślałem że nie dożyję tego dnia.
    jestem pierwszy w kolejce na wymianę tablic. nawet za swoje "tysiącpińcet"
    :)
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2011-04-13 20:47:06
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > A ja tu widze sciemne w stylu "cudu gospodarczego",

    no - tematy i ich skutecznosc typu "jedno okienko" to juz skads znamy :)
    "
    Jedno okienko
    Szybciej będzie można także rejestrować samochody sprowadzone z UE.
    Wprowadzone zostanie do tego specjalne jedno okienko, gdzie będzie można
    załatwić wszystkie formalności,

    "

  • 8. Data: 2011-04-13 22:08:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Apr 2011 11:57:25 +0200, "bratPit[pr]"
    <k...@o...pl> wrote:

    >dobre jest też wpisywanie przebiegu przy przeglądzie na SKP, ciekawe jak
    >będzie ze sprawdzaniem?

    To nic nowego. Dwa tyogodnie temu byłem na przeglądzie i diagnosta
    wpisywał do komputera stan licznika.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-04-13 22:21:43
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-13 11:57, bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > będzie ze sprawdzaniem?
    > ciekaw jestem Waszych opinii n/t planowanych zmian,

    Pomysl dobry, ale sporo juz dobrych pomyslow bylo...
    ...i na pomyslach sie konczylo. Uwierze, jak to wejdzie w zycie.
    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-04-14 00:21:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-13 22:08, jerzu pisze:

    > To nic nowego. Dwa tyogodnie temu byłem na przeglądzie i diagnosta
    > wpisywał do komputera stan licznika.

    Tylko obecnie w żaden sposób nie jest to do sprawdzenia.
    Ten wpisany przebieg leży sobie u pana diagnosty na komputerze i tyle.

    A tu rozumiem ma być system kiedy kupujący ma możliwość sprawdzenia tej
    historii drogą urzędową.