    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics
    Date: Mon, 9 Nov 2009 21:45:41 -0800 (PST)

    Cześc.
    Miał z Was ktoś kiedys okazję wykupić prenumeratę tego pisma?
    Do wersji online i jej ściągnięcia z ich strony potrzebne są klucze,
    które uparcie twierdza że przesłali i nawet po ponownej prośbie też
    upierają sie że poszły.
    Cały problem w tym że nic takiego w mailu nie ma.
    Może ja inaczej rozumiem pojęcie klucza, a oni inaczej?
    Wydaje mi sie że powinnny byc to jakieś kody lub kod.
    Co Wy na to, bo mam wrażenie ze pisanie do nich to jakas porazka