  • 21. Data: 2011-05-17 08:24:17
    Temat: Re: Precle jako źródło trendów
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    news:iqta4v$mmp$2@node2.news.atman.pl...

    > Dla takiego polglowka jest to znak "widza mnie! jestem bezpieczny!".

    Do ww. dochodzi jeszcze kategoria specjalna:
    chińskie xenony (w tym wersja z długimi też).

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2011-05-17 08:52:19
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-17 10:03, AZ pisze:

    > Dla takiego polglowka jest to znak "widza mnie! jestem bezpieczny!".

    Nie wiem czy półgłówek to nie za mocne słowo, ale ich intencji zupełnie
    nie rozumiem.

    Pytanie jeszcze czy jak dostanie z bliska strzał długimi, to czy też
    będzie widział.

    A.

  • 23. Data: 2011-05-17 09:34:51
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 10:01, Arek pisze:
    > Ostatnio zauważyłem, że jak jedzie taki moto na długich to puszki też mu
    > błyskają długimi. Nie wiem czy to dobra reakcja, ale chyba trochę nie
    > fajna dla kierownika motocykla. Więc jak to jest z tym bezpieczeństwem?

    Skoro mrugają to znaczy że długie są niepożądane chyba.

    --
    Tom01

  • 24. Data: 2011-05-17 09:35:42
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 10:52, Arek pisze:
    > Pytanie jeszcze czy jak dostanie z bliska strzał długimi, to czy też
    > będzie widział.

    Jak Bóg Kubie...

    --
    Tom01

  • 25. Data: 2011-05-17 10:02:45
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Arek* w wiadomości news:iqta17$3su$2@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Ostatnio zauważyłem, że jak jedzie taki moto na długich to puszki też mu
    > błyskają długimi. Nie wiem czy to dobra reakcja, ale chyba trochę nie
    > fajna dla kierownika motocykla. Więc jak to jest z tym bezpieczeństwem?

    Nie tylko Ty to zauważyłeś, swoją drogą już jakś czas temu zacząłem się
    zastanawiać jak odróżnić motocyklistów od użytkowników motocykli, używanie
    drogowych po obserwacji na drodze to taki calkiem niezły wyznacznik :-)

    Pozdr

  • 26. Data: 2011-05-17 10:05:31
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *AZ* w wiadomości news:iqta4v$mmp$2@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Dla takiego polglowka jest to znak "widza mnie! jestem bezpieczny!".

    No popatrz, a mnie zachowanie takiego kogoś też się nie podoba i daje mu
    sygnał nie widzę go jak stoi za mną w korku, miganie długimi jako sygnał
    "akceptacji" pozostawie innym.

    Pozdr

  • 27. Data: 2011-05-17 10:07:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-17, Przembo <x...@x...xx> wrote:

    > No popatrz, a mnie zachowanie takiego kogoś też się nie podoba i daje mu
    > sygnał nie widzę go jak stoi za mną w korku, miganie długimi jako sygnał
    > "akceptacji" pozostawie innym.

    Mozna po polsku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-05-17 10:13:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *AZ* w wiadomości news:iqthd0$mmp$3@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Mozna po polsku?

    Mnie zachowanie takiego kogoś też się nie podoba i daje mu sygnał: "nie
    widzę cię jak stoisz za mną w korku".

    Czy teraz jest to wystarczająco zrozumiałe?

    Pozdr

  • 29. Data: 2011-05-17 10:58:11
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 17-05-2011 10:03, AZ pisze:

    > Dla takiego polglowka jest to znak "widza mnie! jestem bezpieczny!".
    Bedziesz u Rozanskich? I powiesz mi w twarz polglowek?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 30. Data: 2011-05-17 11:02:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Bedziesz u Rozanskich? I powiesz mi w twarz polglowek?

    Chyba w półtwarz.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead