  • 1. Data: 2013-05-17 12:26:34
    Temat: Prawo jazdy - kody ograniczeń
    Od: redi <r...@s...pl>

    Witam,

    U siebie mam wpisane 01, nie wiedziałem że nie stosowanie się do tego
    kosztuje bez kozery pińcet, okularów na co dzień nie noszę, w
    samochodzie ubieram na nos, ale jak bym zapomniał to żeby pińcet od razu..
    Ale najlepsze z całej listy jest to: "05.08 - zakaz spożywania alkoholu"
    WTF ???
    Pełna lista np tutaj:
    http://www.testy-na-prawo-jazdy.com.pl/prawo-jazdy-o
    graniczenia-kody.php

    pozdr,
    R.

  • 2. Data: 2013-05-17 12:40:25
    Temat: Re: Prawo jazdy - kody ograniczeń
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 17 May 2013 12:26:34 +0200, redi napisał(a):

    > Ale najlepsze z całej listy jest to: "05.08 - zakaz spożywania alkoholu"
    > WTF ???

    Czego nie rozumiesz w tym zakazie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2013-05-17 13:21:31
    Od: redi <r...@s...pl>

    > Czego nie rozumiesz w tym zakazie?

    No przecież to jest tzw. oczywista oczywistość, że nie można kierować po
    spożyciu, to po co umieszczać taki zapis na dokumencie ? Idąc dalej tym
    tropem to wszyscy właściciele PJ powinni mieć taką adnotację.

    pozdr,
    R.

  • 4. Data: 2013-05-17 13:32:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 17 May 2013 13:21:31 +0200, redi napisał(a):

    > No przecież to jest tzw. oczywista oczywistość, że nie można kierować po
    > spożyciu, to po co umieszczać taki zapis na dokumencie ?

    A gdzie jest napisane że po wypiciu alkoholu nie można kierować? W
    polskim prawie na pewno nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2013-05-17 14:36:31
    Od: redi <r...@s...pl>

    > A gdzie jest napisane że po wypiciu alkoholu nie można kierować? W
    > polskim prawie na pewno nie.

    Widzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens
    umieszczania zapisu "zakaz spożywania alkoholu" w PJ ?

    pozdr,
    R.

  • 6. Data: 2013-05-17 14:51:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 17 May 2013 14:36:31 +0200, redi napisał(a):

    > Widzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens
    > umieszczania zapisu "zakaz spożywania alkoholu" w PJ ?

    Być może jakieś schorzenie, które ujawnia się po spożyciu najmniejszej
    ilości alkoholu. Nie widzę też większego sensu np. w wymuszaniu
    konieczności użycia ręcznej skrzyni biegów, ale może jakiś jest...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2013-05-17 15:52:12
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    np: http://pl.wikipedia.org/wiki/Upojenie_patologiczne

  • 8. Data: 2013-05-17 22:58:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Widzę, że czepiasz się szczegółów, to może wytłumaczysz sens
    > umieszczania zapisu "zakaz spożywania alkoholu" w PJ ?

    Ja mogę wydmuchać 0,1 promila i będzie to legalne, bo tego zapisu nie
    mam. Ty (załóżmy) masz ten zapis, więc jak sam wydmuchasz tę samą
    wartość, to jesteś w czarnej dupie względem prawa.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2013-05-17 23:05:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 May 2013 22:58:41 +0200 osobnik zwany Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak napisał:

    > Ja mogę wydmuchać 0,1 promila i będzie to legalne, bo tego zapisu nie
    > mam. Ty (załóżmy) masz ten zapis, więc jak sam wydmuchasz tę samą
    > wartość, to jesteś w czarnej dupie względem prawa.

    a gdzie tam masz zakaz bycia nawalonym? Jest zakaz spożywania.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2013-05-17 23:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No przecież to jest tzw. oczywista oczywistość, że nie można kierować po
    > spożyciu, to po co umieszczać taki zapis na dokumencie ? Idąc dalej tym
    > tropem to wszyscy właściciele PJ powinni mieć taką adnotację.

    Podobnie z punktami. Prowadzenie w stanie nietrzezwosci - 10 pkt.
    PJ zabiora obowiazkowo, wiec po co te punkty ?

    J.