  • 1. Data: 2011-05-31 17:26:01
    Temat: [Prasa] W Poznaniu zderzyły się dwa rowery
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9701704,Rower
    owa_kraksa_na_moscie_Rocha.html
    Dzięki wysokiemu poziomowi dziennikarstwa czytelnik dowie się
    wszystkiego. O wszystkim.

  • 2. Data: 2011-05-31 17:42:39
    Temat: Re: [Prasa] W Poznaniu zderzyły się dwa rowery
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9701704,Rower
    owa_kraksa_na_moscie_Rocha.html
    > Dzięki wysokiemu poziomowi dziennikarstwa czytelnik dowie się
    > wszystkiego. O wszystkim.

    Nie narzekaj. Szczyt dzennikarstwa Wroclaw:

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541956,wroclaw
    -wszystkie-ulice-w-miescie-sa-przejezdne,id,t.html?k
    ategoria=645
    http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr
    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541026,wroclaw
    -dziewczynka-wjechala-w-samochod-marki-bmw,id,t.html
    ?kategoria=645

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/545672,wroclaw
    -pkp-sprzatnelo-sliwki-z-przejscia,id,t.html?kategor
    ia=645

    J.

  • 3. Data: 2011-05-31 18:28:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-31 17:42, J.F. pisze:

    > Nie narzekaj. Szczyt dzennikarstwa Wroclaw:

    Panowie - mam coś *grubego* z mojej wiochy ;)

    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    110527/PRZEMYSL/326960314

    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    110525/PRZEMYSL/971272500

    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    110516/PRZEMYSL/867623180

    GRANDPRESS za "temat" jak i poziom dziennikarstwa śledczego ;)

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 4. Data: 2011-05-31 18:30:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Panowie - mam coś *grubego* z mojej wiochy ;)

> [...]

    Ooo, panie! Uświatowili Was tam!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-05-31 18:43:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 18:28:21 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
> [...]

    Uuuuu - światowo się ta mu Ciebie na ukrainie zrobiło.
    Fiu, fiu.

    Teraz rozumiem, czemu ostatnio olewasz spoty wrocławskie - co będziesz
    żarł po nocy u nas, jak już możesz już u siebie...

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2011-05-31 21:03:58
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 31.05.2011 17:42, J.F. pisze:
    > Nie narzekaj. Szczyt dzennikarstwa Wroclaw:
    > http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr
    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html

    :D

    S.

  • 7. Data: 2011-05-31 22:57:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-31 18:43, Seba pisze:

    > Teraz rozumiem, czemu ostatnio olewasz spoty wrocławskie - co będziesz
    > żarł po nocy u nas, jak już możesz już u siebie...

    No ba ... szturchniesz tłistera na granicy ? Tłistera stawiam ;)

  • 8. Data: 2011-06-01 07:57:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 21:03:58 +0200, Stefan Szczygielski napisał(a):

    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html

    To już było mistrzostwo świata :)
    Ale jak wspomniał Jarek, oni takich rodzynków mają więcej. Znacznie
    więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-06-01 07:57:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 22:57:55 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > No ba ... szturchniesz tłistera na granicy ? Tłistera stawiam ;)

    Panowie - jedziem szamać na Wschód!

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2011-06-01 13:56:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-31 17:42, J.F. pisze:

    > http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr
    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html

    Mistrzostwo świata :D
    Nie dość, że taaaki długi "artykuł", treść powalająca (taki nius dnia),
    to jeszcze tytuł godny faktu - nieprawdziwy (no bo libacji nie było,
    było tylko zgłoszenie), ale za to chwytliwy :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm