  • 11. Data: 2009-07-15 07:14:56
    Temat: Re: Pozdrawiam
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > Zapaliłem sobie świeczkę. Po prostu ciężko mi czasem pojąć po jaką
    > cholere wysyłać taki post? Może spiszę codziennie wszystkie motocykle
    > i blachy i będę pisał podobne?
    Kup sobie mało popularny motocykl to będziesz wiedział:-)
    np taką Beemkę jak moja widziałem w ostatnich latach może ze cztery razy.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-07-15 08:17:23
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 09:14, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    > Kup sobie mało popularny motocykl to będziesz wiedział:-)
    > np taką Beemkę jak moja widziałem w ostatnich latach może ze cztery razy.
    Mam ZZR-a 1200, nie widziałem żadnego jeszcze ;-)

    --
    Artur

  • 13. Data: 2009-07-15 09:36:48
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Zapaliłem sobie świeczkę. Po prostu ciężko mi czasem pojąć po jaką
    > cholere wysyłać taki post?

    pewnie, lepiej pisac ze ktos sie zabil, polamal, albo ze sie popsul
    motocykl.
    a mi nie przeszkadza jak ktos kogos pozdrawia, ale ja to miekka dupa
    jestem

    pozdrawiam

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 14. Data: 2009-07-15 09:43:23
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 02:36:48 -0700 (PDT), Atlobek <a...@d...pl>
    wrote:

    >a mi nie przeszkadza jak ktos kogos pozdrawia,

    Fakt, jest masa bardziej wpieniających rzeczy, ale szczepienie tutaj
    debilnego zwyczaju z p.m.s. (podobnie jak "piątkowo") jednak troche
    mierzi.

    >ale ja to miekka dupa
    >jestem

    No.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 15. Data: 2009-07-15 09:43:42
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Atlobek:
    > a mi nie przeszkadza jak ktos kogos pozdrawia, ale ja to miekka dupa
    > jestem

    No to czas chyba założyć www.nasz-motor.pl z obowiązkową rubryką
    'rejestracja'. (;

    --
    wo_Ohoo!

  • 16. Data: 2009-07-15 10:11:15
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 11:36, Atlobek <a...@d...pl> wrote:

    > pewnie, lepiej pisac ze ktos sie zabil, polamal, albo ze sie popsul
    > motocykl.
    > a mi nie przeszkadza jak ktos kogos pozdrawia, ale ja to miekka dupa
    > jestem

    Jakby tak wszyscy mieli się pozdrawiać to wiesz co by tu się działo?
    To jest grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje tu się dyskutuje a
    nie wymienia pozdrowienia.

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-07-15 10:29:04
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Jakby tak wszyscy mieli się pozdrawiać to wiesz co by tu się działo?
    > To jest grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje tu się dyskutuje a
    > nie wymienia pozdrowienia.

    ok. przekonales mnie :)

    nie pozdrawiam ;)

  • 18. Data: 2009-07-15 11:41:39
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 15, 11:11 am, Artur Zabroński <a...@g...com>
    wrote:

    > Jakby tak wszyscy mieli się pozdrawiać to wiesz co by tu się działo?
    > To jest grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje tu się dyskutuje a
> [...]

    Ale pierdolisz. Z Twoich wypowiedzi wynika 'Moja racja jest najmojsza,
    a Twoj post mi nie podchodzi'.

    "Jakby tak wszyscy mieli sie pozdrawiac...", ale sie nie pozdrawiaja,
    wiec jeden post z pozdrowieniami chyba nie oznacza naglej lawiny?

    "To jest grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje tu się dyskutuje a
    nie wymienia pozdrowienia.". O prosze, jaka mila definicja. Ale po
    ang. to jest "usenet", wiec tej 'sieci' sie 'uzywa' a nie tylko
    dyskutuje.

    I jeszcze przytocz regulamin grupy, czekam!

    --
    Ps. Pisze zeby zaistniec

  • 19. Data: 2009-07-15 11:50:50
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 13:41, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > "Jakby tak wszyscy mieli sie pozdrawiac...", ale sie nie pozdrawiaja,
    > wiec jeden post z pozdrowieniami chyba nie oznacza naglej lawiny?

    Może i pierdole ale z takich paru pościków może zrobić się moda,
    podobna do tej na p.m.s.
> [...]
    > nie wymienia pozdrowienia.". O prosze, jaka mila definicja. Ale po
    > ang. to jest "usenet", wiec tej 'sieci' sie 'uzywa' a nie tylko

    Ubawiłem się po pachy. Jak się czegoś nie wie to się nie wypowiada na
    ten temat (a teraz zobacz znaczenie słowa 'usenet').
    > I jeszcze przytocz regulamin grupy, czekam!

    Mogę netykietę, żebys wiedział, że sygnaturki się tnie.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2009-07-15 12:28:02
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 14 Jul 2009 14:31:11 -0700 (PDT)
    Artur Zabroński wrote:

    > Zapaliłem sobie świeczkę. Po prostu ciężko mi czasem pojąć po jaką
    > cholere wysyłać taki post? Może spiszę codziennie wszystkie motocykle
    > i blachy i będę pisał podobne?

    Weź daj se spokój.

    Tradycja taka, a dyskutowanie nad jej sensem nie ma sensu ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb