  • 11. Data: 2018-05-08 23:50:42
    Temat: Re: Potrzebny skuteczny środek do owadów
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-05-2018 o 22:39, Marek S pisze:

    > Specjalnie poszedłem do garażu wskutek tego, co napisałeś. Spróbowałem i
    > .... szok :-) Faktycznie to działa! Niesamowite!

    W sensie że po zwykłym polaniu gazowaną wodą, robale spływają z maski i
    zderzaków razem z nią?
    Myć całego auta nie trzeba? ;-)

  • 12. Data: 2018-05-10 11:30:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-05-08 o 22:39, Marek S pisze:

    > Jednakże wystąpił nieoczekiwany hak, jak się okazało w praktycznym
    > teście. Mam szybę hydrofobową w aucie. Woda spływa po niej jak rtęć.
    > Lejąc non stop powoli w jednym miejscu dostałem oczekiwany rezultat.
    > Każde inne miejsce pozostało zasyfione. Jednak coś w rodzaju
    > piany/gęstego płynu będzie konieczne...

    Połóż na szybę jakieś stare, grube prześcieradło lub ręcznik, polej tą
    wodą i powinno być lepiej.

  • 13. Data: 2018-05-10 19:21:25
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-10 o 11:30, nadir pisze:

    > Połóż na szybę jakieś stare, grube prześcieradło lub ręcznik, polej tą
    > wodą i powinno być lepiej.

    Jasne, ale trochę niepraktyczne. Na stacji paliwowej będą się patrzeli
    jak na czubka :-D

    Chodzi mi o aspekt praktyczny także. Podjeżdżam, tankuję, spryskuję,
    płacę, wracam, szyba czysta.

    Właśnie sobie poradziłem. Polecono mi kosmetyki samochodowe ADBL. Wymaga
    spłukania co prawda, ale to nie problem. Działa w 30 sekund w/g ulotki -
    czyli po minucie+. Jest bardzo skuteczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek