  • 11. Data: 2012-04-21 11:42:21
    Temat: Re: Potrzebny Switch/hub ale WiFi na 4 xLAN
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > No właśnie nie wiem, dlatego pytam, nie mam na miejscu jak sprawdzić,
    > zakup byłby na odległość.
    > 75Mbit wystarczy do InternetTV w telewizorze. Nie będzie przez to medium
    > transmisji dużych strumieni HD.

    W takim razie moj wyglada na dzialajacy. Co prawda nie konfigurowalem go
    w trybie APclient, ale DDWRT to oferuje, site-survey skanuje sieci
    poprawnie. Jak dasz rade to kup rewizje B albo C, Afair byly na
    Atherosie, popularna D (najatnsza) jest na Ralinku.

    --
    Pozdr

  • 12. Data: 2012-04-22 16:02:23
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 20.4.2012, Irokez napisał(a):

    > Pomieszczenia dalej stoi sobie router WiFi który dostarcza internet dla
    > laptopa.
    > Chciałbym teraz podłaczyć do internetu telewizor, BluRay i N'kę ale wszystko
    > to ma wyjście kablowe.
    > Kabla nie ma za bardzo jak pociągnąć, więc logicznym jest zastosowanie
    > "czegoś" takiego jak switch 4-ro portowy, ale na wejściu zamiast LAN ma być
    > WiFi.
    > Znalazłem, że Linksys robi takie coś, nazwał to "most", model WES610N. Tylko
    > troszkę dużo kosztuje.
    > http://homestore.cisco.pl/store/ciscoeu/pl_PL/pd/pro
    ductID.236650200

    > Czy inni producenci może mają coś takiego w ofercie tylko trochę taniej,
    > żeby się zmieścić w 200zł? Bo na razie to same routery i access pointy
    > znajduję.

    Ja użyłem do tego Netgear WGPS606 - używałem go jako print-server, ale gdy
    kupiłem drukarkę-skaner z WiFi przestał być potrzebny. Nie sprawdzałem
    ceny, ale używkę pewnie da się tanio znaleźć - sam tak kupiłem.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 13. Data: 2012-04-22 19:35:30
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > Kabla nie ma za bardzo jak pociągnąć, więc logicznym jest zastosowanie
    > "czegoś" takiego jak switch 4-ro portowy, ale na wejściu zamiast LAN ma

    Chodzi Ci o AP z 4-portowym switchem?
    np.:
    http://www.netgear.com/home/products/switches-and-ac
    cess-points/access-points/WN604.aspx
    ale nie polecam, bo drogie i kiepawe - ogolnie netgear to kicha straszna.