  • 71. Data: 2013-11-26 16:38:26
    Temat: Re: Poszukiwana drukarka
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-21 23:35, Jan Stożek pisze:

    > Ależ proszę: http://voila.pl/uploads/1bf3egcx65
    >
    > Ale to nie do końca odpowiada stanowi faktycznemu, bo skaner
    > nie jest w pełni profesjonalny, a zresztą, jak widać, wydruki też
    > robiłem "na szybko", po prostu z przeglądarki.

    Ok, dzięki bardzo.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 72. Data: 2013-11-26 16:41:10
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-24 06:52, Przemysław Ryk pisze:

    > Rozpędziłem się z tym szukaniem poniżej 300 PLN - przyznaję. :) Niemniej
    > jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

    A biorąc pod uwagę ten segment rynku to co byś polecił? ( musi spełniać
    kryteria z mojego pierwszego postu.

  • 73. Data: 2013-11-26 16:43:38
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-23 01:38, R.e.m.e.K pisze:

    > Sorry, kumator mi sie spierdolil.

    Animka jest od tego, żeby testować kumatory. Zasada jest taka: jak
    przeczytasz posta Animki i kumator się zepsuje to znaczy, że
    prawdopodobnie jesteś normalny. W przeciwnym razie... ;)

  • 74. Data: 2013-11-26 16:56:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 16:41:10 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > A biorąc pod uwagę ten segment rynku to co byś polecił? ( musi spełniać
    > kryteria z mojego pierwszego postu.

    Ja Ci już pisałem, co sam zanabyłem. :) Dla przypomnienia - mam czarno-białą
    laserówkę Kyocery, model FS-1030D.

    [ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że ]
    [ owszem - może. Realista - że będzie. (znalezione w necie) ]

  • 75. Data: 2013-11-26 18:48:18
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-11-26 16:56, Przemysław Ryk pisze:

    > Ja Ci już pisałem, co sam zanabyłem. :) Dla przypomnienia - mam czarno-białą
    > laserówkę Kyocery, model FS-1030D.

    No tak, to wiem, ale mi chodzi teraz o kolor. Czy z kolorowych
    laserowych coś możesz polecić.

  • 76. Data: 2013-11-26 19:23:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 18:48:18 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > No tak, to wiem, ale mi chodzi teraz o kolor. Czy z kolorowych
    > laserowych coś możesz polecić.

    Niestety - nie znam się na drukarkach tak, jak bym chciał. Znajomi mają HP
    Color LaserJet 4500. Nie mają powodów do narzekań poza tym, ile toto miejsca
    zajmuje. :D

    [ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą ]
    [ chińskich znaków. (JoeMonster.org) ]

  • 77. Data: 2013-11-27 09:09:25
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

    O.K. Jednak jeszcze trochę powybrzydam. Nie, żeby to było do Ciebie, ale tak
    sobie. Kolorowa laserówka, która potrafi wydrukować fotkę w jakości choćby
    zbliżonej do średniej plujki kosztuje ho, ho, albo i więcej. Jednak (sam
    sobie zaprzeczę) drukowanie kolorowych fotek w domu to średni pomysł. Na
    domowej drukarce za parę zł nie uzyska się fotograficznej jakości. Natomiast
    do pism, wykresów itp. prezentacji wystarczy. W mojej sytuacji tzn. potrzeby
    wydrukowania kilku pism, czy formularzy kupowanie laserówki o wydajności 100
    tys stron z tonerów mija się z celem. Wspomniane przeze mnie HP-ki za 20,-
    zł + komplet niezłych atramentów za 30,- zł. Raz w miesiącu z harmonogramu
    drukuje sama jeden wiersz tekstu i to wystarczy do utrzymania drożności
    głowic. Plus do tego skaner i ksero w jednej skrzynce. Palce lizać. Druk
    idealny.

    Pzdr

  • 78. Data: 2013-11-27 09:09:39
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik " 666" napisał:

    > CCD ma większą głębię ostrości.

    Pojęcia nie masz co to jest głębia ostrości.

    > Różnicę widać przykładowo przy skanowaniu dokumentów, które kiedyś były
    > złożone (np. złożone ciasno do koperty, wysłane i wyjęte do > skanowania).
    > Na skanerze CIS widać miejsca złożenia.

    A na CCD nie widać? To znaczy, że kłamie. :) Nie bredź.

    Pzdr

  • 79. Data: 2013-11-27 09:09:58
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "animka" napisała:

    > Zobacz jak się tusze wlewa. Bardzo prosta sprawa.
    > Najlepszy jest tusz SIC z butelek na Allegro. (Strzykawki trzeba sobie
    > dokupić).

    Poważnie? Od dwudziestu lat uzupełniam atrament w pojemnikach drukarek i
    dopiero od Ciebie się dowiedziałem, że muszę kupić strzykawkę :) Zgłoś się
    do jakiegos kabaretu. Masz szanse.

    Pzdr

  • 80. Data: 2013-11-27 13:14:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 09:09, Kamil pisze:

    > Poważnie? Od dwudziestu lat uzupełniam atrament w pojemnikach drukarek i
    > dopiero od Ciebie się dowiedziałem, że muszę kupić strzykawkę :) Zgłoś się
    > do jakiegos kabaretu. Masz szanse.

    Napisałam o strzykawkach bo widziałam na YT, że są też butelki z tuszem
    i nie trzeba używać strzykawek. Wlewa się prosto z butelki. W Polsce,
    szczególnie na Allegro nie widzialam tego.

    --
    animka