  • 1. Data: 2012-12-11 12:46:29
    Temat: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini
    Od: walker <m...@g...com>

    Witam,
    Czy to normalne ze po 3 latach padl tuner USB? objawia sie to tym ze
    wystepuje duza liczba bledow unc i nie da sie ogladac, kupilem media
    tech mt 4161 zaczal odbierac, ale od czasu do czasu pojawiaja sie bledy,
    na tv samsunga nie ma wogole

    pytanie, jaki tuner kupic na usb aby miec dokladnie taki sam odbior jak
    na tv? dodam ze uzywam mocnego wzmacniacza, wiec to nie problem poziomu
    sygnalu

    pomocy

  • 2. Data: 2012-12-11 12:50:20
    Temat: Re: Popsul sie tuner DVB-T Asus MyCinema U3100 Mini
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiul<@wp.pl>

    Użytkownik "walker" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > pytanie, jaki tuner kupic na usb aby miec dokladnie taki sam odbior jak
    > na tv? dodam ze uzywam mocnego wzmacniacza, wiec to nie problem poziomu

    Zbyt duży poziom to tez źle.

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 3. Data: 2012-12-11 13:13:55
    Od: walker <m...@g...com>

    On 12/11/2012 12:50 PM, Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiul wrote:

    > Użytkownik "walker" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Zbyt duży poziom to tez źle.

    tak wiem, ale tv odbiera, tuner asus tez odbieral tak samo jak tv dopoki
    sie nie popsul ...

  • 4. Data: 2012-12-11 22:42:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 12:46:29 +0100, walker napisał(a):
    > Czy to normalne ze po 3 latach padl tuner USB? objawia sie to tym ze
    > wystepuje duza liczba bledow unc i nie da sie ogladac,

    Normalne, kupiles urzadzenie z 2-letnia gwarancja, to ile ma wytrzymac ?

    J.

  • 5. Data: 2012-12-12 00:26:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    walker pisze tak:

    > Czy to normalne ze po 3 latach padl tuner USB?

    Jeśli urządzenie usb w ogóle podziała rok to należy skakać pod sufit i
    odmawiać zdrowaśki ;)

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2012-12-12 08:02:11
    Od: walker <m...@g...com>

    On 12/11/2012 12:50 PM, Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiul wrote:

    > Użytkownik "walker" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Zbyt duży poziom to tez źle.

    mial Pan racje, odlaczylem wzmacniacz i obydwa tunery USB zaczely
    dzialac (laczenie z tym "zepsutym"), jestem prze szczesliwy :)