eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPomóżcie - p... DialogPomóżcie - p... Dialog
  • Data: 2014-03-05 22:35:25
    Temat: Pomóżcie - p... Dialog
    Od: Grzexs <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam taki problem. Telefon w Dialogu ma babcia, której żadnym sposobem
    nie daje się przekonać do rezygnacji ze stacjonarnego. Dotychczas (do
    poprzedniego miesiąca) płaciła ok. 50 PLN. W tym jednak miesiącu
    przyszedł rachunek na 56,56 + VAT, czyli 69,57. Nie zawierałem umowy,
    więc nie wiem, co tam było, ale teraz można odczytać, że ma "Telefon
    POTS w Taryfie Familijnej w profilu nieograniczonym w promocji ,,Ocean
    Możliwości 2" na czas określony 24 miesiące" i ma jakąś taryfę "Profil
    Nieograniczony". Co ciekawe - Okres zobowiązania jest 2012-02-01 do
    2014-01-31, a więc prawdopodobnie skończyła się jakaś promocja i dlatego
    cena skoczyła.

    Co tu zrobić, żeby obniżyć cenę do sensownego poziomu? I w ogóle jak z
    nimi grać, znaczy z Dialogiem? Czy działa na nich próba rozwiązania
    umowy? Te ich taryfy są chyba tak konstruowane, żeby namotać i
    namieszać, bo po do kilkunastu minutach czytania niewiele z nich skumałem.

    A może warto się przenieść gdzieś? A może choć wiecie, gdzie kupić jakąś
    bramkę, żeby było komórkowo, a telefon stacjonarny? Babcia jest
    niesamowita - potrafi w komórce wyłączyć dzwonek, namieszać okrutnie i
    nie ma siły na nią - musi być alternatywny kanał dostępu, najlepiej
    stacjonarny. Poradźcie grupo!
    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: