  • 11. Data: 2009-02-09 15:56:49
    Temat: Re: Polskie isotaty - j aka obciążalność st yków?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > BTW - gdzie go dostałeś?
    > Ja rozglądam się od jakiegoś czasu, i nic.

    Epidiany mozna kupic w sklepach zeglarskich, lub hurtowniach
    handlujacych zywicami i laminatami. Jakies 2 lata temu placilem kolo
    15zl/kg.

    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz sie do projektu.

  • 12. Data: 2009-02-09 18:40:26
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 6 Feb 2009 19:35:43 +0100 DJ <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >BTW - gdzie go dostałeś?
    >Ja rozglądam się od jakiegoś czasu, i nic.

    Warszawa, sklep Chemia na Powązkowskiej/Elbląskiej. Kofekcjonują ten
    Epidian z jakichś większych opakowań, bo sprzedają go w takich białych
    plastikowych wiaderkach mających tylko na wieczku napisy markerem, np.
    "E-5 1kg" albo "E-53 1kg". Utwardzacz sprzedają na wagę.

    http://www.chemiawarszawa.pl/text.php?id=32&d=Kontak
    t%20-%20Pow%B1zkowska

    Acha, jakbyś chciał kupić jakieś odczynniki to ten dział przeniósł się
    na Pragę, na ul. Rzeczną :-(

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 13. Data: 2009-02-09 22:01:03
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-02-09 19:40:26 +0100, __Maciek <i...@c...org> said:

    > Warszawa, sklep Chemia na Powązkowskiej/Elbląskiej.

    Niestety Wro... nasz wrocławski oddział chemii podupadł, przejął to
    Bechcicki, i to już nie to samo co kiedyś...

    A faktycznie sklepy żeglarskie to może być to.
    Dzieki dla obu Panów za wskazówki :)

    --
    DJ