  • 1. Data: 2004-10-27 09:30:57
    Temat: Polpak -> Frame Relay
    Od: "Tomasz Miszczu Miszczyński" <m...@i...com.pl>

    Witam

    Mam pytanko czy oplaca sie przejsc ze starego Polpaku na Frame Relaya,
    ktorego TPSA proponuje w "atrakcyjnych" cenach do konca roku ?. Chodzi mi
    bardziej o techniczne uzasadnienie bo jak wiem promocja nie obejmuje cir-a.
    Czyli czy stary POLPAK odpowiada ofercie FRAME RELAY'a czy ten otatni jest
    lepszy. I drugie pytanie czy majac router Cisco 1600R po przejsciu na FRAME
    mam sobie go wymienic jak oni proponuja czy zostawic. Czy to przypadkiem nie
    jest podejscie marketingowe zeby TPSA mogla sobie zarzadzac "za drobna
    oplata" swoimi urzadzeniami ?

    Dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-27 19:38:49
    Temat: Re: Polpak -> Frame Relay
    Od: "twix" <s...@w...pl>

    > Mam pytanko czy oplaca sie przejsc ze starego Polpaku na Frame Relaya,
    > ktorego TPSA proponuje w "atrakcyjnych" cenach do konca roku ?.

    raczej tak - ja przeszedlem i nie widze roznicy

> [...]
    > FRAME
    > mam sobie go wymienic jak oni proponuja czy zostawic.

    nic nie wymieniac, zostawic router

    > Czy to przypadkiem nie
    > jest podejscie marketingowe zeby TPSA mogla sobie zarzadzac "za drobna
    > oplata" swoimi urzadzeniami ?
    >
    > Dzieki i pozdrawiam

    jak tpsa mnie przepiela na nowego polpaka to nawet nie wiem kiedy to
    zrobili, dopiero miesiac pozniej na rachunku widzialem nizsza cene:>

    jak dla mnie to ten nowy FR rozni sie od starego chyba tylko cena

    pozdr

  • 3. Data: 2004-10-27 19:52:53
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    twix w <clotha$dtp$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
    > jak dla mnie to ten nowy FR rozni sie od starego chyba tylko cena

    u mnie chodzi wydajniej... Stary polpak - dl max 200kilo dla 2mbit, nowy w
    LB - 750 sie udalo wcyciagnac z 6mbit, wiec wychodzi po 250kilo na kazdy...

    --
    "To ja - admin sie nazywam,
    'przepraszam' i 'dziekuje' - ja tych slow nie uzywam,

  • 4. Data: 2004-10-28 10:45:36
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Marcin Kowalczyk"
    <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > u mnie chodzi wydajniej... Stary polpak - dl max 200kilo dla 2mbit, nowy w
    > LB - 750 sie udalo wcyciagnac z 6mbit, wiec wychodzi po 250kilo na

    znaczy lacznie na interfejsie?
    jakim routerem LB u siebie robiles ?

    --
    mateo

  • 5. Data: 2004-10-28 16:59:00
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Mateusz Swatek w <clqikh$qon$1@inews.gazeta.pl> zeznal:

    > znaczy lacznie na interfejsie?

    po stronie ethernetu wyciagnolem 750kb ciagnac jakies iso z ftp.tpnet.pl
    przez Download accelerator plus :)

    > jakim routerem LB u siebie robiles ?

    Cisco 4700M+

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 6. Data: 2004-11-06 11:24:31
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    > Mateusz Swatek w <clqikh$qon$1@inews.gazeta.pl> zeznal:

    > po stronie ethernetu wyciagnolem 750kb ciagnac jakies iso z ftp.tpnet.pl
    > przez Download accelerator plus :)

    > Cisco 4700M+

    zaciekawilo mnie to
    w/g info z tepsy nowy polpak ma LB tylko per session
    wiec max transfer 1 sesji FTP to 2 mbity

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 7. Data: 2004-11-06 11:32:36
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sat, 6 Nov 2004, Mateusz Swatek wrote:

    > zaciekawilo mnie to
    > w/g info z tepsy nowy polpak ma LB tylko per session
    > wiec max transfer 1 sesji FTP to 2 mbity

    toć powyżej napisane jest, że ssane dap-em.

    --
    Paweł Małachowski

  • 8. Data: 2004-11-06 11:35:50
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> napisał w
    wiadomości news:20041106123124.H19545@shellma.zin.lublin.pl...

    > toć powyżej napisane jest, że ssane dap-em.

    racja :)
    slepy ja
    dociekam bo moze komus uda sie zrobic LB na pakiet

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 9. Data: 2004-11-06 14:19:24
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > dociekam bo moze komus uda sie zrobic LB na pakiet
    Tego nie przewiduja Passport'y TPsy, one robie tylko per flow.

    Maciej

  • 10. Data: 2004-11-07 09:59:00
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Maciej Przyboś w <cmimhc$lcq$1@korweta.task.gda.pl> zeznal:
    > Tego nie przewiduja Passport'y TPsy, one robie tylko per flow.

    Ja dostalem odpowiedz z tepsy... Mam LB PerFlow chcialem PerPacket:

    <cytat>