  • 1. Data: 2011-12-18 22:25:03
    Temat: Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    Witam,

    Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
    w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na Hondzie
    160ccm, 1400km. Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,
    wystarczy 10-20KM.

    http://youtu.be/Mj04zsGq3JU

    Miłego oglądania!

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 2. Data: 2011-12-19 07:17:58
    Temat: Re: Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-18 23:25, Barnaba pisze:
    > Witam,
    >
    > Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
    > w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na Hondzie
    > 160ccm, 1400km.

    Czad.

    > Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    > motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,
    > wystarczy 10-20KM.

    Hehe, witaj po radosnej, małolitrażowej stronie :)

    > http://youtu.be/Mj04zsGq3JU
    >
    > Miłego oglądania!

    To tera napisz o logistyce: ciuchy i kaski, skąd motury, koszty przelotu
    etc.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2011-12-19 08:19:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Hehe, witaj po radosnej, małolitrażowej stronie :)

    Szkoda tylko ze wraz z kucami ucieka radosc z jazdy, biegi sie jakos
    szybko koncza i w ogole...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-12-19 09:07:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 09:19, AZ pisze:

    > Szkoda tylko ze wraz z kucami ucieka radosc z jazdy

    Nie.

  • 5. Data: 2011-12-19 09:14:51
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 19 Gru, 09:19, AZ <a...@g...com> wrote:

    > [...] biegi sie jakos
    > szybko koncza i w ogole...

    Szybko to sie biegi koncza jak masz nadmiar kucy, przy 15KM musisz
    chwilke poczekac zanim zmienisz, tym samym biegi sa czasem napraaawde
    dluuugie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 6. Data: 2011-12-19 09:18:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Nie.

    Tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-12-19 09:32:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Barnaba <p...@g...com> wrote:

    > Szybko to sie biegi koncza jak masz nadmiar kucy, przy 15KM musisz
    > chwilke poczekac zanim zmienisz, tym samym biegi sa czasem napraaawde
    > dluuugie :)

    Ostatnie a i owszem ;-) Kiedys wsiadlem na CBR125, jedyna, sprzeglo,
    gaz... odcinka i male zdziwienie. Po chwili wiedzialem, ze to nie jedzie
    130 na pierwszym biegu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-12-19 09:54:00
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 19-12-2011 10:32, AZ pisze:
    > Ostatnie a i owszem ;-) Kiedys wsiadlem na CBR125, jedyna, sprzeglo,
    > gaz...

    no i wszystko jasne!
    skoro najpierw 'wbiłeś' jedynkę, potem wcisnąłeś sprzęgło i gaaaazzzz..
    to jasne, że nie pojechało
    tylko odcięło ;)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 9. Data: 2011-12-19 09:56:49
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 19 Gru, 08:17, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > To tera napisz o logistyce: ciuchy i kaski, skąd motury, koszty przelotu
    > etc.

    Ciuchy i kaski z Polski, na miejscu tez daja, ale mielismy swoj
    sprzet, przelot bezposrednio LOTem - Warszawa -> Hanoi. Bilety
    wczesniej zakupione o wiele tansze, rowniez last minute sie oplaca.

    Co do moturow, to postanowilismy wziac drozsza opcje - www.offroadvietnam.com,
    20$ za dobe Honda GL Pro, jest tez Baja XR 250 40$ za dobe. W
    Wietnamie da sie tez wynajac sprzety za 5-10$, ale tutaj mielismy
    pewnosc - wlasciciel gada po angielsku, umowa dwujezyczna, pelen
    zestaw narzedzi i komplet detek, wlasciciel zawsze pod telefonem, w
    razie pomocy.

    Koszty w samym Wietnamie, jak to w Azji. Hotele od 4$ do 12$ (wysoki
    standard w centrum Hanoi) za osobe, posilki od niecalego dolara za
    pelnowartosciowy obiad (na ulicy). Piwo za dolara w restauracji. Karta
    sim za poltora dolara (za jakies 5 dolcow - 10 minut rozmowy z polska
    komorka - bedaca w Polsce rzecz jasna).

    Wietnamczycy mili, Wietnamki piekne, nie sa to natretni ludzie (jak w
    krajach nastawionych typowo na turystyke), szczegolnie dla nietypowych
    turystow, jakimi sa motocyklisci. Rzadko kiedy zawyzaja ceny.
    Mechanicy smaruja lancuch za 50 groszy, naciagniecie lancucha za
    jakies 1,5zl. 5zl za to wszystko plus dolanie oleju. Policja lapie,
    spore ograniczenia (prawie wszedzie 50-60km/h dla skuterow i
    motocykli), turystow puszczaja bo nie potrafia sie dogadac, aczkolwiek
    w przypadku duzych wykroczen, potrafia wrzucic skuter na ciezarowke, a
    kierowce wziac do aresztu na czas wyjasnien - nas to nie spotkalo.

    Widoki przepiekne, trasy na predkosci 60-80km/h, w terenie oczywiscie
    mniej, czasem trasy typu gorskich sciezek. Na polnocy Wietnamu
    wysokosci przejazdu siegajace 2000m npm (gorska miejscowosc Sa Pa
    polozona jest na 1600 m npm, to takie wietnamskie Zakopane - niezbyt
    ciekawe miasto, duzo milych panow mowiacych: boom boom! night girl?
    marihuana?)

    To tak na szybko :)

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 10. Data: 2011-12-19 10:12:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Barnaba" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    > Północny Wietnam na Hondzie160ccm, 1400km.
    > Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
    > motocyklu 110KM.

    E tam, taki kawaleczek to mozna bylo rowerem, po co zaraz silnik
    fatygowac ?
    :)