    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Date: Fri, 18 Nov 2011 19:14:20 +0100

    Witam

    Wymówiłem Polkomtelowi umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych w
    abonamencie na rzecz usług przedpłaconych. Jako, że znalazłem bardziej
    odpowiadającą mi sieć, po zakończeniu umowy abonamentowej, złożyłem u nowego
    operatora wniosek o przeniesienie. Otrzymałem informację, że Polkomtel
    zablokował przeniesienie z powodu braku rejestracji. Udałem się więc do
    salonu Polkomtela by uzupełnić rejestrację. Okazało się, że trzeba doładować
    konto by dokonać rejestracji. W istocie na koncie nie było środków do
    wykonywania połączeń ale zgodnie z nowymi zasadami numer był aktywny dla
    połączeń przychodzących. Tak zmuszono mnie do 5zł doładowania którego nie
    potrzebuję.

    Niniejszym chciałem serdecznie podziękować Polkomtelowi za dalszą
    współpracę.