  • Data: 2009-11-11 18:57:46
    Temat: Podłączenie telewizora do komputera (VGA-S-VIDEO-EURO)
    Od: "Piotr K." <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    to moj pierwszy post na tym forum, wiec bardzo prosze o wyrozumiałość w
    mojej wypowiedzi bedą jakies niescisłosci,

    jakis czas temu kupiłem laptopa HP, nie zwróciłem uwagi ze nie ma w nim
    wyjscia s-video (co oczywiscie nie byłoby wyznacznikiem czy jego wyborze)

    potrzebuje podłączyc go do telewizora, leciwego juz mocno ELEMISA, który z
    tyłu posiada jedynie wejscie antenowe oraz jedno złacze EURO,

    na poprzednim laptopie wszystko smigało jak nalezy, mam kabel s-video ->
    euro,
    na allegro znalazłem kabele-przejsciówke z VGA->S-video +RCA mysłalem ze
    wystarczy włozyc jeden kabel w drugi i tym zestawem połączyc komputer (VGA)
    z telewizorem (EURO) i bedzie działało jak trzeba, tymczasem na telewizorze
    pojawiają sie jedynie jakies pasy oraz "śnieg"

    przy jakis operacjach na komputerze widac ze COŚ zmienia sie na ekranie
    telewizora,

    czy cos nie tak jest z nowym kablem VGA-S-Video czy moze potrzebuje czegos
    jeszcze? jakiegos programu?

    z gory dziekuje za pomoc,
    p.s.
    widziałem kilka podobnych wątków na elektrodzie, ale jednak mowa w nich jest
    głownie o nowszych telewizorach LCD, ponadto nie znalazłem w nich nic co by
    mi pomogło,

    ten kabel-przejsciówka to cos takiego:
    http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/778/91
    /00/778910081