  • 1. Data: 2012-03-30 07:34:06
    Temat: Podłączenie dysku w miejsce napędu optycznego w laptoie
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Witam,
    Chciałbym umieścić w moim laptopie drugi dysk w miejscu nagrywarki. Wiem że
    istenieją gotowe kieszenie ale do mojego modelu kosztują ok 150 zł co wydaje
    mi się drogie jak za kieszeń z złączami. Wymyśliłem inne zamocowanie dysku
    ale nie moge znaleźć odpowiedniego kabla (przejściówki) z HDD 2.5 cala na
    DVD-RW. Może ktoś pomoże albo powie czy coś takiego można znaleźć.

  • 2. Data: 2012-03-30 15:25:41
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 07:34, Agent pisze:

    > (przejściówki) z HDD 2.5 cala na DVD-RW. Może ktoś pomoże albo powie czy
    > coś takiego można znaleźć.

    Nie ma przejściówek z hdd 2,5" na dvd-rw, to nie są standardy złącz. Są
    za to ATA (2,5" i 3,5") oraz SATA.

    Jakie masz więc złącza ?

  • 3. Data: 2012-03-30 18:51:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Agent" <w...@o...eu> wrote in message news:jl3gka$p4u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > istenieją gotowe kieszenie ale do mojego modelu kosztują ok 150 zł co wydaje
    > mi się drogie jak za kieszeń z złączami.

    kup na ebayu, z chin, kosztuje kilka dolarow

  • 4. Data: 2012-04-02 07:59:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-30 15:25, *boxfish* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Nie ma przejściówek z hdd 2,5" na dvd-rw, to nie są standardy złącz. Są
    > za to ATA (2,5" i 3,5") oraz SATA.

    Od dość dawna stosowane są napędy optyczne ze złączem SATA w lapkach,
    problemu więc nie ma :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2012-04-02 09:20:15
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    > "Agent" <w...@o...eu> wrote in message
    >
    > kup na ebayu, z chin, kosztuje kilka dolarow

    A przesyłka 50-75 zł. Wybrałem opcję z zamianą dysku.

  • 6. Data: 2012-04-02 17:50:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Agent" <w...@o...eu> wrote in message news:jlbjvf$jrr$1@inews.gazeta.pl...
    > A przesyłka 50-75 zł. Wybrałem opcję z zamianą dysku.

    35 z dostawa

    http://www.ebay.pl/itm/170384796036