eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPo jedzie próbnej Peugeot 3008
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 90

  • 71. Data: 2016-12-07 12:14:28
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2016 12:08:20 +0100, w
    <5847edab$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Glowne ryzyko to jak pisales - znak stoi, i czasem policja stoi i
    > pilnuje.

    Znaku już dawno nie ma.


  • 72. Data: 2016-12-07 12:48:01
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > W dniu 2016-12-06 o 21:12, masti pisze:
    >
    >>>>> Jak ktos lubi zuzywac minimum litr paliwa wiecej to latem na
    >>>>> autostradzie moze sobie jechac na napedzanych dwoch osiach.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Poza nielicznymi samochodami naprawdę terenowymi typu GAZ, Honker itp.
    >>>> to we współczesnych samochodach 4×4 podczas jazdy po autostradzie
    >>>> napędzana jest jedna oś. W zależności od modelu, ale typowo powyżej 40
    >>>> km/godz. napęd na drugą oś jest odłączany.
    >>>
    >>> Poważnie ?
    >>> Prawdziwe terenówki mają napęd na oba mosty zapięty przez fabrykę.
    >>> Na stałe.
    >>> Bieda terenówki lub prawie terenówki mają stały napęd na jedną
    >>> oś a na drugą włączany.
    >>
    >> powiedziałem Jeepowi, że jest biedaterenówką. Obraził się.
    >>
    > Miał rację.
    > Czytający tez się obrażą bo nie napisałeś jaki to jeep.

    stopkę widział czy ślepy?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 73. Data: 2016-12-07 14:11:40
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2016 o 11:53, J.F. pisze:

    >> Na Słowację są też inne drogi:P
    >
    > Na Czechy.

    Oczywiście. Przepraszam.

    Shrek


  • 74. Data: 2016-12-07 15:41:40
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 12:48, masti pisze:

    >>>>> Poza nielicznymi samochodami naprawdę terenowymi typu GAZ, Honker itp.
    >>>>> to we współczesnych samochodach 4×4 podczas jazdy po autostradzie
    >>>>> napędzana jest jedna oś. W zależności od modelu, ale typowo powyżej 40
    >>>>> km/godz. napęd na drugą oś jest odłączany.
    >>>>
    >>>> Poważnie ?
    >>>> Prawdziwe terenówki mają napęd na oba mosty zapięty przez fabrykę.
    >>>> Na stałe.
    >>>> Bieda terenówki lub prawie terenówki mają stały napęd na jedną
    >>>> oś a na drugą włączany.
    >>>
    >>> powiedziałem Jeepowi, że jest biedaterenówką. Obraził się.
    >>>
    >> Miał rację.
    >> Czytający tez się obrażą bo nie napisałeś jaki to jeep.
    >
    > stopkę widział czy ślepy?
    >
    Stopek z założenia nie czytam.


    Pozdrawiam


  • 75. Data: 2016-12-07 15:59:40
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 12:05, J.F. pisze:

    >>> A Gaz to prawdziwa terenowka, czy bieda ?
    >
    >> Bida.
    >> Włącznik przedniego mostu masz w kabinie obok wajchy do reduktora
    >> a dodatkowo ręcznie możesz odpiąć w piastach kół co zmniejszy opory
    >> toczenia.
    >
    > Bida, ale z zalozenia terenowa :-)

    To wszystko w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
    Stąd określenie że bida.

    >>> Te prawdziwe, to ktore, i jaki maja naped ?
    >> Mercedes G.
    >
    > Doczytam.
    >
    >>> Bo o ile pamietam, to albo polaczysz obie osie na stale ... i rozwalisz
    >>> naped na asfalcie, albo polaczysz je przez dyfer - i wtedy lod pod jedna
    >>> osia wylaczy ci naped, choc dzis to mozna troche skorygowac hamulcami.
    >>> Albo zastosujesz jakies rozwiazanie LSD ... i tu jest szeroka gama
    >>> rozwiazan.
    >
    >> Rozwalenie napędu na asfalcie nastąpi jak zblokujesz oba koła
    >> na osi.
    >
    > Nie tylko. miedzy osiami tez grozi.

    Skoro masz sprawne mechanizmy różnicowe na osiach to one zniwelują
    różnice prędkości i zagrożenie znika.

    >>> Tu jakies porownanie, ale to widac, ze to nieprawdziwe terenowki :-)
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=Crezn6sh9II
    >>> ciekawie sie robi w 1:50.
    >
    >> Diabli wiedzą co która ma na wyposażeniu i co było włączone
    >> w czasie testów.
    >
    > No jak to co - kupujemy nowoczesne auto, ze stalym napedem na 4, to
    > chyba nie chcemy nic wlaczac ? :-)

    A to już zależy w jakim celu takie auta kupiłeś.
    I czy one na pewno mają stały napęd na obie osie ?
    Bo Nissan na pewno nie ma.

    > A nie jakas bida terenowka, gdzie trzeba wajchowac slisko/nie slisko :-)
    >
    >>> Prawdziwy naped na 4 to bedzie, jak beda silniki elektryczne osobne dla
    >>> kazdego kola :-)
    >> Jak masz możliwość zblokowania obu mostów plus przeniesienia
    >> równocześnie mocy na obie osie to masz napędzane wszystkie cztery
    >> koła. Tylko to nie bardzo skręca a jak wyjedziesz na asfalt
    >> to ryzykujesz tym co już pisałeś.
    >
    > Czyli bida panie ...
    >
    No masz, w dodatku auta niektórych czytających się obraziły. :-)


    Pozdrawiam


  • 76. Data: 2016-12-07 16:57:06
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > W dniu 2016-12-07 o 12:48, masti pisze:
    >
    >>>>>> Poza nielicznymi samochodami naprawdę terenowymi typu GAZ, Honker itp.
    >>>>>> to we współczesnych samochodach 4×4 podczas jazdy po autostradzie
    >>>>>> napędzana jest jedna oś. W zależności od modelu, ale typowo powyżej 40
    >>>>>> km/godz. napęd na drugą oś jest odłączany.
    >>>>>
    >>>>> Poważnie ?
    >>>>> Prawdziwe terenówki mają napęd na oba mosty zapięty przez fabrykę.
    >>>>> Na stałe.
    >>>>> Bieda terenówki lub prawie terenówki mają stały napęd na jedną
    >>>>> oś a na drugą włączany.
    >>>>
    >>>> powiedziałem Jeepowi, że jest biedaterenówką. Obraził się.
    >>>>
    >>> Miał rację.
    >>> Czytający tez się obrażą bo nie napisałeś jaki to jeep.
    >>
    >> stopkę widział czy ślepy?
    >>
    > Stopek z założenia nie czytam.

    a to już twój problem

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 77. Data: 2016-12-07 21:51:13
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-07 o 16:57, masti pisze:

    >>>>>>> Poza nielicznymi samochodami naprawdę terenowymi typu GAZ, Honker itp.
    >>>>>>> to we współczesnych samochodach 4×4 podczas jazdy po autostradzie
    >>>>>>> napędzana jest jedna oś. W zależności od modelu, ale typowo powyżej 40
    >>>>>>> km/godz. napęd na drugą oś jest odłączany.
    >>>>>>
    >>>>>> Poważnie ?
    >>>>>> Prawdziwe terenówki mają napęd na oba mosty zapięty przez fabrykę.
    >>>>>> Na stałe.
    >>>>>> Bieda terenówki lub prawie terenówki mają stały napęd na jedną
    >>>>>> oś a na drugą włączany.
    >>>>>
    >>>>> powiedziałem Jeepowi, że jest biedaterenówką. Obraził się.
    >>>>>
    >>>> Miał rację.
    >>>> Czytający tez się obrażą bo nie napisałeś jaki to jeep.
    >>>
    >>> stopkę widział czy ślepy?
    >>>
    >> Stopek z założenia nie czytam.
    >
    > a to już twój problem
    >
    W tym wątku wyszło że nie tylko mój. :-)


    Pozdrawiam


  • 78. Data: 2016-12-07 22:48:56
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:o2984t$hhd$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2016-12-07 o 12:05, J.F. pisze:
    >
    >>>> A Gaz to prawdziwa terenowka, czy bieda ?
    >>
    >>> Bida.
    >>> Włącznik przedniego mostu masz w kabinie obok wajchy do reduktora
    >>> a dodatkowo ręcznie możesz odpiąć w piastach kół co zmniejszy opory
    >>> toczenia.
    >>
    >> Bida, ale z zalozenia terenowa :-)
    >
    > To wszystko w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
    > Stąd określenie że bida.
    >
    >>>> Te prawdziwe, to ktore, i jaki maja naped ?
    >>> Mercedes G.
    >>
    >> Doczytam.
    >>
    >>>> Bo o ile pamietam, to albo polaczysz obie osie na stale ... i rozwalisz
    >>>> naped na asfalcie, albo polaczysz je przez dyfer - i wtedy lod pod
    >>>> jedna
    >>>> osia wylaczy ci naped, choc dzis to mozna troche skorygowac hamulcami.
    >>>> Albo zastosujesz jakies rozwiazanie LSD ... i tu jest szeroka gama
    >>>> rozwiazan.
    >>
    >>> Rozwalenie napędu na asfalcie nastąpi jak zblokujesz oba koła
    >>> na osi.
    >>
    >> Nie tylko. miedzy osiami tez grozi.
    >
    > Skoro masz sprawne mechanizmy różnicowe na osiach to one zniwelują
    > różnice prędkości i zagrożenie znika.

    Nie zniwelują. Tylne koła pokonują znacząco inną drogę niż przednie. Dlatego
    wszystkie samochody ze stałym 4x4 mają międzyosiowy mechanizm różnicowy:
    wspomniany przez Ciebie Mercedes G, Toyota LC, na pewno te starsze Land
    Rovery i Range Rovery, Łada Niwa, i chyba też Mitsubishi L200.

    >
    >>>> Tu jakies porownanie, ale to widac, ze to nieprawdziwe terenowki :-)
    >>>> https://www.youtube.com/watch?v=Crezn6sh9II
    >>>> ciekawie sie robi w 1:50.
    >>
    >>> Diabli wiedzą co która ma na wyposażeniu i co było włączone
    >>> w czasie testów.
    >>
    >> No jak to co - kupujemy nowoczesne auto, ze stalym napedem na 4, to
    >> chyba nie chcemy nic wlaczac ? :-)
    >
    > A to już zależy w jakim celu takie auta kupiłeś.
    > I czy one na pewno mają stały napęd na obie osie ?
    > Bo Nissan na pewno nie ma.
    >
    >> A nie jakas bida terenowka, gdzie trzeba wajchowac slisko/nie slisko :-)
    >>
    >>>> Prawdziwy naped na 4 to bedzie, jak beda silniki elektryczne osobne dla
    >>>> kazdego kola :-)
    >>> Jak masz możliwość zblokowania obu mostów plus przeniesienia
    >>> równocześnie mocy na obie osie to masz napędzane wszystkie cztery
    >>> koła. Tylko to nie bardzo skręca a jak wyjedziesz na asfalt
    >>> to ryzykujesz tym co już pisałeś.
    >>
    >> Czyli bida panie ...
    >>
    > No masz, w dodatku auta niektórych czytających się obraziły. :-)
    >
    >



    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 79. Data: 2016-12-08 02:11:52
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2016 15:59:40 +0100, RadoslawF napisał(a):
    > W dniu 2016-12-07 o 12:05, J.F. pisze:
    >>>> A Gaz to prawdziwa terenowka, czy bieda ?
    >>
    >>> Bida.
    >>> Włącznik przedniego mostu masz w kabinie obok wajchy do reduktora
    >>> a dodatkowo ręcznie możesz odpiąć w piastach kół co zmniejszy opory
    >>> toczenia.
    >>
    >> Bida, ale z zalozenia terenowa :-)
    >
    > To wszystko w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
    > Stąd określenie że bida.

    Oszczednosc paliwa w ZSRR ? Cos zmyslasz :-)

    >>>> Bo o ile pamietam, to albo polaczysz obie osie na stale ... i rozwalisz
    >>>> naped na asfalcie, albo polaczysz je przez dyfer - i wtedy lod pod jedna
    >>>> osia wylaczy ci naped, choc dzis to mozna troche skorygowac hamulcami.
    >>>> Albo zastosujesz jakies rozwiazanie LSD ... i tu jest szeroka gama
    >>>> rozwiazan.
    >>
    >>> Rozwalenie napędu na asfalcie nastąpi jak zblokujesz oba koła
    >>> na osi.
    >>
    >> Nie tylko. miedzy osiami tez grozi.
    >
    > Skoro masz sprawne mechanizmy różnicowe na osiach to one zniwelują
    > różnice prędkości i zagrożenie znika.

    Jakim niby cudem ? Mowimy o roznicach miedzyosiowych.

    >>>> Tu jakies porownanie, ale to widac, ze to nieprawdziwe terenowki :-)
    >>>> https://www.youtube.com/watch?v=Crezn6sh9II
    >>>> ciekawie sie robi w 1:50.
    >>
    >>> Diabli wiedzą co która ma na wyposażeniu i co było włączone
    >>> w czasie testów.
    >>
    >> No jak to co - kupujemy nowoczesne auto, ze stalym napedem na 4, to
    >> chyba nie chcemy nic wlaczac ? :-)
    >
    > A to już zależy w jakim celu takie auta kupiłeś.
    > I czy one na pewno mają stały napęd na obie osie ?
    > Bo Nissan na pewno nie ma.

    Wyglada na to, ze ma (chyba, ze sa rozne odmiany, albo ma niestaly).
    Ale jak widac - naped napedowi nierowny :-)


    J.


  • 80. Data: 2016-12-08 19:43:44
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-08 o 02:11, J.F. pisze:

    >>>>> A Gaz to prawdziwa terenowka, czy bieda ?
    >>>
    >>>> Bida.
    >>>> Włącznik przedniego mostu masz w kabinie obok wajchy do reduktora
    >>>> a dodatkowo ręcznie możesz odpiąć w piastach kół co zmniejszy opory
    >>>> toczenia.
    >>>
    >>> Bida, ale z zalozenia terenowa :-)
    >>
    >> To wszystko w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
    >> Stąd określenie że bida.
    >
    > Oszczednosc paliwa w ZSRR ? Cos zmyslasz :-)

    Nie tylko tam.

    >>>>> Bo o ile pamietam, to albo polaczysz obie osie na stale ... i rozwalisz
    >>>>> naped na asfalcie, albo polaczysz je przez dyfer - i wtedy lod pod jedna
    >>>>> osia wylaczy ci naped, choc dzis to mozna troche skorygowac hamulcami.
    >>>>> Albo zastosujesz jakies rozwiazanie LSD ... i tu jest szeroka gama
    >>>>> rozwiazan.
    >>>
    >>>> Rozwalenie napędu na asfalcie nastąpi jak zblokujesz oba koła
    >>>> na osi.
    >>>
    >>> Nie tylko. miedzy osiami tez grozi.
    >>
    >> Skoro masz sprawne mechanizmy różnicowe na osiach to one zniwelują
    >> różnice prędkości i zagrożenie znika.
    >
    > Jakim niby cudem ? Mowimy o roznicach miedzyosiowych.

    Nie.
    Mówimy o różnicach między kołami na różnych osiach,
    A na każdej osi mechanizm różnicowy jest.

    >>>>> Tu jakies porownanie, ale to widac, ze to nieprawdziwe terenowki :-)
    >>>>> https://www.youtube.com/watch?v=Crezn6sh9II
    >>>>> ciekawie sie robi w 1:50.
    >>>
    >>>> Diabli wiedzą co która ma na wyposażeniu i co było włączone
    >>>> w czasie testów.
    >>>
    >>> No jak to co - kupujemy nowoczesne auto, ze stalym napedem na 4, to
    >>> chyba nie chcemy nic wlaczac ? :-)
    >>
    >> A to już zależy w jakim celu takie auta kupiłeś.
    >> I czy one na pewno mają stały napęd na obie osie ?
    >> Bo Nissan na pewno nie ma.
    >
    > Wyglada na to, ze ma (chyba, ze sa rozne odmiany, albo ma niestaly).
    > Ale jak widac - naped napedowi nierowny :-)
    >
    Nisan ma stały na jedną oś a na drugą włączany ręcznie lub
    automagicznie, w zależności od rocznika. Podobnie ma Subaru.
    Pozostałych nie sprawdzałem ale skoro w opisie jest że to suwy
    to nie liczył bym na stały napęd na obie osie.


    Pozdrawiam

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: