  • 1. Data: 2011-05-04 09:04:40
    Temat: Po Majówce z Waderą
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    Uff... niedawno wróciliśmy...
    Pomimo załamania pogody (słoneczne dni też były, ale w mniejszości),
    częściowo zmodyfikowanej trasy codziennie jechaliśmy w inne miejsca
    poznawać nasz piękny, pokręcony kraj...
    Górskie strumienie, lasy, cholernie kręte pnące się bez końca w górę a
    za chwilę lecące ostrrro w dół asfalty, nocne ogniska z Orzechówką,
    Cytrynówką, Śliwowicą, okraszone gitarą i śpiewami...

    Rano spokojna pobudka, odświeżenie i bez żadnej napinki wyjazd na cały
    dzień...
    I tak zleciało 5 dni Majówki...
    Bez chronologii:

    - Wykus (baza Ponurego), zamki w ok. Olkusza, Rabsztyn, Bodzentyn,
    Niedzica, Czorsztyn (elektrownia), Krośniewice, Pacanów, Beskid Sądecki,
    Jura K-C, itd... Część ekipy poleciała jeszcze na Słowację śmignąć po
    Tatrach...

    Było w dechę!! W sumie ok. 30-35 maszyn, w tym aż 5 Trampków, kilka
    Afryk, DR-ek, GS-ów, Tereska, mocno grzmiące armatury, Rusek z koszem
    oraz innej maści jednoślady...

    Pomimo wczorajszego powrotu ok. 300 km w ciągłym smagającym jak wściekły
    deszczu, który pomimo najróżniejszych kondomów zmoczył nam dosłownie
    wszystko, cholernie mocnemu wiatrowi (kilka razy prawie mnie przesunęło
    na 2 pas), wyjazd zaliczamy do bardzo udanych. Pękło chyba 1000-1200km,
    ale nie wiem dokładnie..

    Brawo dla Organizatorów z Wadery!!

    Kilka ujęć, które i tak nie oddają ducha wyjazdu i przed wszystkim
    pięknych miejsc widzianych po drodze...
    https://picasaweb.google.com/MaciejFalk ... 403052011#

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-05-04 09:23:44
    Temat: Re: Po Majówce z Waderą
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 11:04, falco pisze:
    > https://picasaweb.google.com/MaciejFalk ... 403052011#

    "404 NOT_FOUND"

    Pozdr
    DP

  • 3. Data: 2011-05-04 09:25:24
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Brawo dla Organizatorów z Wadery!!
    >
    > Kilka ujęć, które i tak nie oddają ducha wyjazdu i przed wszystkim
    > pięknych miejsc widzianych po drodze...
    > https://picasaweb.google.com/MaciejFalk ... 403052011#

    404 NOT_FOUND :) sporo takich miejsc ogladam

  • 4. Data: 2011-05-04 09:39:32
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 11:23, Don Pedro pisze:

    > "404 NOT_FOUND"

    zobacz tutaj:
    http://satanizm.eu/druid-wywoluje-demoNy-w-grobowcu.
    wmv