  • 21. Data: 2014-12-01 18:30:50
    Temat: Re: Płyta główna się sypie
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    news:m5i7ie$ruc$1@node2.news.atman.pl...

    > Czy na pewno Fractal Design Define Mini jest na ATX czy tylko na
    > mini/microATX ?

    http://www.fractal-design.com/home/product/cases/def
    ine-series/define-mini
    Pisze: "M/B compatibility: Mini ITX and Micro ATX"

    --
    marfi

  • 22. Data: 2014-12-01 18:33:45
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-01 o 18:12, Borneq pisze:

    > Czy na pewno Fractal Design Define Mini jest na ATX czy tylko na
    > mini/microATX ?

    A jaką płytę główną chcesz tam włożyć? Wcześniej podałem nie do końca
    dokładnie symbol płyty którą mam. Jest to H87M Pro 4 a nie H87 Pro 4.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2014-12-01 18:38:25
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-01 o 18:33, Piotr Rezmer pisze:
    > A jaką płytę główną chcesz tam włożyć? Wcześniej podałem nie do końca
    > dokładnie symbol płyty którą mam. Jest to H87M Pro 4 a nie H87 Pro 4.

    To jest microATX, a czego ma mniej niż wersja ATX? zresztą tą płytę co
    mam to też microATX

  • 24. Data: 2014-12-01 18:38:44
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-12-01 o 14:41, Borneq pisze:
    > Najpierw był kłopot z widzeniem pamięci masowych i telefonu przez USB,
    > dziś przestał widzieć sieć. Przeinstalowałem Windows i teraz po pewnym
    > czasie od restartu przestaje widzieć sieć, oraz są błędy.
    > Muszę zmienić płytę główną:
    Takie objawy też na zasilacz mocno wskazują.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2014-12-01 18:55:19
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-01 o 18:38, Borneq pisze:

    > To jest microATX, a czego ma mniej niż wersja ATX? zresztą tą płytę co
    > mam to też microATX

    Różnią się głównie liczbą slotów PCIe, (ponoć również portem
    rownoległym). Z opisu wynika że na wersji M możesz użyć dwóch kart
    graficznych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2014-12-01 19:11:40
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-01 o 18:55, Piotr Rezmer pisze:
    > Różnią się głównie liczbą slotów PCIe, (ponoć również portem
    > rownoległym). Z opisu wynika że na wersji M możesz użyć dwóch kart
    > graficznych.

    Czyli praktycznie wystarczy wersja M?

  • 27. Data: 2014-12-01 19:18:24
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-01 o 19:11, Borneq pisze:

    > Czyli praktycznie wystarczy wersja M?

    Jeśli nie potrzebujesz miejsca dla 4 kart PCIe + 2x PCI to tak.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2014-12-01 19:30:07
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-01 o 19:18, Piotr Rezmer pisze:

    > Jeśli nie potrzebujesz miejsca dla 4 kart PCIe + 2x PCI to tak.

    Nie będę potrzebował tak dużo kart graficznych, ale PCIe i PCI jeszcze
    przydają się na jakiś inne rzeczy?

  • 29. Data: 2014-12-01 19:42:24
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2014-12-01 o 19:30, Borneq pisze:

    > Nie będę potrzebował tak dużo kart graficznych, ale PCIe i PCI jeszcze
    > przydają się na jakiś inne rzeczy?

    Ja aktualnie nie mam żadnej karty PCI/PCIe. Korzystam ze zintegrowanej w
    CPU HD4600.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2014-12-01 22:03:37
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-01 o 19:42, Piotr Rezmer pisze:
    > Ja aktualnie nie mam żadnej karty PCI/PCIe. Korzystam ze zintegrowanej w
    > CPU HD4600.

    http://www.asrock.com/mb/compare.asp?SelectedModel=H
    87+Pro4&SelectedModel=H87M+Pro4

    Tu trzeba analizować, bo nie ma żadnego narzędzia które by pokazywało
    różnice. Widać że duża ma:
    - 1 x PCI Express 3.0 x16 slot (PCIE2: x16 mode)
    - 3 x PCI Express 2.0 x1 slots
    - 2 x PCI slots

    Micro:
    - 1 x PCI Express 3.0 x16 slot (PCIE1: x16 mode)
    - 1 x PCI Express 2.0 x16 slot (PCIE2: x4 mode)
    - 2 x PCI slots
    - Supports AMD Quad CrossFireX(TM) and CrossFireX(TM)

    Co prawda jedna ma aż 3 x PCI Express 2.0, ale za to x1 a nie z16, co to
    znaczy? na zdjęciach są krótkie sloty, chyba nie wejdzie wiele kart.
    Taka nVidia GTX 770 do którego ma wejść?