  • Data: 2011-08-23 18:15:19
    Temat: Płyta główna Gigabyte GA-P55A-UD3 z dziwną usterką
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam na oku tą oto płytę [
    http://aukcja.interia.pl/ga-p55a-ud3-rev-1-0-uzywana
    -na-gwarancji-i1779207772.html
    ], może wszystko byłoby dobrze gdyby nie to co właściciel tej płyty
    napisał [ Jeszcze jedna informacja, juz raz ta płytę sprzedałem ale
    gościu stwierdził ze płyta uruchamia się na dwa razy (płytę kupił razem
    z procesorem) U mnie takie zjawiska nie występowały.Dla świętego spokoju
    zwróciłem mu kasę, Więc żeby nie było nieporozumień nie przyjmuje takich
    reklamacji ] , czy mogę podejrzewać że ten pan sprzedaje tą płytę jako
    uszkodzoną ??, bo jeśli tak, to nie ma sensu rozmyślać nad nią. za
    pomoc, dzięki.