  • 1. Data: 2009-04-10 18:16:37
    Temat: Płyta P6IPAT i obsługa więcej niż 512 ramu
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Mam płytę ECS P6IPAT ver: 1.1c:
    http://www.motherboard.cz/mb/ecs/P6IPAT.htm
    Mam też dwie kości SDRAM 133 po 512ramu, niestety widzi tylko 512. Czy
    jest szansa na uruchomienie 1gb ramu na tej płycie?

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2009-04-10 18:19:27
    Temat: Re: Płyta P6IPAT i obsługa więcej niż 512 ramu
    Od: RD <r...@g...com1>

    RD pisze:
> [...]
    > Mam też dwie kości SDRAM 133 po 512ramu, niestety widzi tylko 512. Czy
    > jest szansa na uruchomienie 1gb ramu na tej płycie?

    Acha, wersja biosu V6.00PG ;-)

  • 3. Data: 2009-04-10 22:29:05
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    RD wrote:
> [...]
    > Mam też dwie kości SDRAM 133 po 512ramu, niestety widzi tylko 512.
    > Czy jest szansa na uruchomienie 1gb ramu na tej płycie?

    Ograniczenie i815 , raczej zapomnij.

    BTW , bardzo fajna plytka jak na tamte czasy.

    *
    Core i7 920,P6T Deluxe, 6GB/1333,SapphHD4850
    Xonar D2X, CL-InspireP580 5.1,KNC1-DVR, 20WGX2Pro
    3xST3500320NS, GGW-H20L / GSA-H55L, CMPSU-450VX

  • 4. Data: 2009-04-18 16:13:49
    Od: RD <r...@g...com1>

    ggs pisze:

    > Ograniczenie i815 , raczej zapomnij.

    Tak też myślałem, ale liczyłem, że może jednak coś gdzieś ktoś z tym
    kombinował.

    > BTW , bardzo fajna plytka jak na tamte czasy.

    W ogóle, to mi żal tych już starych sprzętów. Mam parę miejsc, gdzie
    mógłbym jeszcze niektóre "zabytki" powtykać, ale koszt serwisowania tego
    sprzętu, cena nowego i kalkulacja robi swoje. Acha! I czas to podstawa,
    niestety oprogramowanie jest już zbyt wymagające na te maszynki. ;>

    Dzięki za odpowiedź na moje pytanie!

    Pozdr,
    Rafał