  • 11. Data: 2011-10-10 23:08:03
    Temat: Re: Płyta LGA775 z dużą ilością śledzi
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 9.10.2011, Gil napisał(a):

    > Są takie.
    > http://www.asrock.com/mb/overview.pl.asp?Model=G41MH
    /USB3
    > Ale raczej do zestawów "home theatre"

    :O
    Nie zaszkodzi wiedzieć. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/
    T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559

  • 12. Data: 2011-10-11 08:14:57
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message

    /USB3

    > :O
    > Nie zaszkodzi wiedzieć. ;D

    Mam tą płytę i sprawuje się bardzo dobrze, choć o Asrocku to różnie mówią.

    Ciągle w sprzedaży jest płyta
    http://www.asrock.com/mb/overview.pl.asp?Model=P5B-D
    która ma dobrze ułożone na płycie
    - 1 x PCI Express x16 slot
    - 2 x PCI Express x1 slots
    - 3 x PCI slots
    ale brak USB3, obsługuje stare celerony.
    Taka nowa płyta za 160 zł będzie chyba lepsza niż przechodzone płyty

  • 13. Data: 2011-10-11 22:23:33
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > ale brak USB3, obsługuje stare celerony.
    > Taka nowa płyta za 160 zł będzie chyba lepsza niż przechodzone płyty

    brak 3.0 to faktycznie minus, ale kontroler za 50 zł i zamkniemy się w
    śmiesznych 200 zł
    Dzięki za model !

  • 14. Data: 2011-10-11 23:41:03
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "vissim" <v...@p...onet.pl> wrote in message

    > brak 3.0 to faktycznie minus, ale kontroler za 50 zł i zamkniemy się w
    > śmiesznych 200 zł
    > Dzięki za model !

    Sprawdź jeszcze, czy nie modelu na nowszych chipsetach z dostępnością w
    Polsce.
    http://www.asrock.com/mb/index.pl.asp?s=775

    Ja się płyty Asrocka nie obowiam. Bardziej obawiałbym się starej płyty z
    Allegro z wypalonymi kondensatorami.
    Jak masz możliwość bierz płytę nową, nieużywaną.