  • 1. Data: 2011-10-03 06:17:19
    Temat: Płyta Intel DH61AG -problem z wyświetlaniem
    Od: VSS <a...@g...com>

    Witam !

    Kupiłem płytę Intel DH61AG Thin mini-ITX Sandy Bridge LGA1155 USB 3.0
    i mam problem z wyświetlaniem obrazu na plaźmie LG. Po ustawieniu
    rozdzielczości 1920x1080 i podłączeniu obrazu po HDMI obraz jest za
    duży i nie mieści się na ekranie. Nie widzę około 100pikseli z każdej
    strony. Mniejsze rozdzielczości mają ten sam problem. Podłączyłem się
    złączem DVI używając kabla DVI->VGA. I tu kolejny zonk: obraz w pionie
    jest OK ale w poziomie zajmuje tylko 70% obrazu. Przy mniejszych
    obraz zaczął mieścić się idealnie w ekranie ale jest trochę rozmyty ze
    względu na wyświetlanie w innej niż natywna rozdzielczość ekranu. Aby
    było ciekawiej podłączenie trzech posiadanych w domu laptopów i
    ustawienie tam rozdzielczości 1920x1080 powoduję generację poprawnego
    obrazu na plaźmie. Tak więc jest zdecydowany problem z tą płytą.
    Drivery są oryginalne które dołączył producent. Karta graficzna Intel
    HD 100/200. Co robić ??

    VSS

  • 2. Data: 2011-10-03 06:52:09
    Temat: Re: Płyta Intel DH61AG -problem z wyświetlaniem
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > obrazu na plaźmie. Tak więc jest zdecydowany problem z tą płytą.
    > Drivery są oryginalne które dołączył producent. Karta graficzna Intel
    > HD 100/200. Co robić ??

    To nie jest precyzyjna porada, ale ludziki podlaczajace monitory u mnie
    kupione przez HDMI czasami maja problemy z wypelnieniem calej
    przestrzeni ekranu.

    Wiem, ze zawsze udaje sie temu zaradzic zmieniajac ustawienia karty przy
    pomocy dostarczonego oprogramowania /akurat nie jestem podpiety przez
    HDMI, wiec Ci wprost nie pomoge/, ale poszukaj w tym co dostarczyl
    intel. na 100% powinno dac sie wyregulowac.

  • 3. Data: 2011-10-03 07:20:02
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 3 Paź, 08:52, Rafał Łukawski <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    > HDMI, wiec Ci wprost nie pomoge/, ale poszukaj w tym co dostarczyl
    > intel. na 100% powinno dac sie wyregulowac.

    ja znalazłem w opcjach możliwość zmniejszenia obrazu po HDMI (i udało
    się dokładnie wypełnić ekran) ale to tez nie załatwia sprawy. obraz
    jest mniej ostry niż przy podłączeniu laptopa po VGA i ustawieniu
    1920x1080.

    VSS

  • 4. Data: 2011-10-03 10:03:16
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-03 09:20, VSS pisze:

> [...]
    > się dokładnie wypełnić ekran) ale to tez nie załatwia sprawy. obraz
    > jest mniej ostry niż przy podłączeniu laptopa po VGA i ustawieniu

    Ja mam taki przycisk auto w monitorze ktory ustawia obraz na ekranie

  • 5. Data: 2011-10-03 12:39:24
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j6c192$k8d$...@n...onet.pl,
    Jerzy Dombczak <j...@o...eu> nastukał:

    > Ja mam taki przycisk auto w monitorze ktory ustawia obraz na ekranie

    ale ja podłączam kompa do 50 calowej plazmy ! tam nie ma takiego przycisku
    :)

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-10-03 20:10:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 3 Oct 2011 14:39:24 +0200, VSS napisał(a):

    > ale ja podłączam kompa do 50 calowej plazmy ! tam nie ma takiego przycisku
    > :)

    Masz gdzieś w owej plaźmie i/lub w sterownikach karty graficznej opcje
    odpowiadające za tzw. tryb overscan?

    [ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 7. Data: 2011-10-04 18:17:15
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:1c4k5u2owfqhu$....@m...przemekryk.no
    -ip.info,
    Przemysław Ryk <p...@g...com> nastukał:
    > Masz gdzieś w owej plaźmie i/lub w sterownikach karty graficznej opcje
    > odpowiadające za tzw. tryb overscan?

    nie ma w dodatkowym oprogramowaniu i driverach karty (a tym bardziej w
    telewizorze) opcji overscan

    --
    VSS