  • 11. Data: 2014-09-29 18:18:53
    Temat: Re: Plus odpowiedział na NJU ?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m08t31$7oa$1@node2.news.atman.pl>,
    Poldek <p...@i...eu> wrote:

    > No ale w 10 zł/mies. za niedzwonienie wcale to i tak nieskończenie
    > więcej niż 0 zł/mies. za niedzwonienie wcale (każdy prepaid). Okres
    > wypowiedzenia 1 mies. to nieskończenie dłużej niż 0 sek. - w przypadku
    > prepaida, czy to Plusa, czy jakiegokolwiek innego, jak się znudzi, to
    > nie trzeba się przed nikim tłumaczyć, składać nikomu wypowiedzeń, tylko
    > karę SIM do szuflady i spokój. A jak się za jakiś czas jednak namyśli z
    > powrotem na ten numer, to wyciągamy kartę SIM z szuflady, doładowujemy i
    > gotowe.

    No, ale 25zl/mies to 1/4 z hakiem wiecej niz 19zl/mies.
    I co ze stacjonarnymi? Ile trzeby zaplacic w tym Plusie za no limit ze
    stacjonarymi wlacznie?
    Ja jadnak place w Nju 29/mies i nie przejmuje sie do kogo dzwonie.

    --
    TA

  • 12. Data: 2014-10-03 00:49:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Sep 2014 18:54:34 +0200, Karol napisał(a):
    > Czy po wprowadzeniu NJU Plus jakoś odpowiedział ? wprowadził swoją ofertę
    > podobną do NJU ?

    A propos - nju co kombinuje.
    Usluga "jeden za wszystko", czyli gorny limit wydatkow 39zl.
    http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

    Czyzby aktywni klienci zaczeli odchodzic, bo bylo za drogo ?

    J,

  • 13. Data: 2014-10-10 22:03:05
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-10-03 o 00:49, J.F. pisze:

> [...]
    > http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem
    >

    > Czyzby aktywni klienci zaczeli odchodzic, bo bylo za drogo ?

    bo było, że są trzaski w słuchawce podczas rozmowy i pocięte słowa że
    nic zrozumieć nie można