  • 11. Data: 2009-09-03 21:54:24
    Temat: Re: Plus - darmowy numer - ale nie taki "klasyczny" ;)
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message
    news:h7opiq$run$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    >
    > Wytłumacz tym klientom, zeby w swoim telefonie Twój numer
    > zapisali:
    > *31#601xxxxxx
    > Ta opcja w normalnych sieciach (Plus i Orange na pewno),
    > włacza wyświetlanie

    W prepaidach może i tak. Mój "abo" plus jest odporny na te
    kody i "prezentuje" się za każdym razem ;) Czy numer
    poprzedzę *31# czy też #31#.
    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 12. Data: 2009-09-03 21:59:08
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

    > Nie wiedzialem o tym, ze tak to dziala.... Mysle, ze sporo
    > osob wiedzialo, tylko nikt nie pisal o tym na grupie, zeby
    > dzialalo dluzej.... ale teraz pewnie zlikwiduja.

    Nie widziałem uśmieszka więc zakładam, że nie ironizujesz ;)
    Ant, oczywiste jest, że Plus nie ma prawa wysłać takowego
    smsa jeśli numer dzwoniący jest ukryty. I to niezależnie od
    sposobu ukrycia ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 13. Data: 2009-09-03 22:07:51
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "menek" napisał w wiadomości
    > W prepaidach może i tak. Mój "abo" plus jest odporny na te kody i
    > "prezentuje" się za każdym razem ;) Czy numer poprzedzę *31# czy też #31#.
    > --

    Jeśli nie masz aktywnego ZASTRZEŻENIA (usługi) to faktycznie nic nie da.
    Żeby działało to musisz mieć możliwość włączenia/wyłączenia prezentacji z
    telefonu lub powyższym kodem.

  • 14. Data: 2009-09-03 22:38:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "menek" <p...@o...menek> napisał w wiadomości

    > W prepaidach może i tak. Mój "abo" plus jest odporny na te kody i
    > "prezentuje" się za każdym razem ;) Czy numer poprzedzę *31# czy też #31#.

    To nie ma nic wspolnego ze "statusem platniczym" konta karty SIM.
    To sa uniwersalne kody we wszystkich telefoniach (nie tylko GSM,
    stacjonarnych tez, choc czasem na odwrot jest - np. w ISDN: *31# numer
    ukryty, #31# - odkryty).
    Moze nei masz po prostu aktywnej odpowiedniej uslugi - albo tez Twoj telefon
    "wycina" wybierana sekwencje z kodem i np. zawsze ustawia status prezentacji
    wedle tego, co ustawiono w menu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-09-04 06:33:33
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    Chęć ukrycia się bywa u mnie na tyle rzadka, że nie
    zmotywowała mnie do ustalenia przyczyny. Raczej obstawiam
    ustawienia na moim numerze po stronie operatora, bo na tym
    samym telefonie testowane prepaidy potrafiły się "ukryć" a
    mój numer dzwoniący z 2 róznych słuchawek "prezentował" się
    zawsze u odbiorców.
    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 16. Data: 2009-09-04 07:41:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Chęć ukrycia się bywa u mnie na tyle rzadka, że nie zmotywowała mnie do
    > ustalenia przyczyny. Raczej obstawiam ustawienia na moim numerze po
    > stronie operatora, bo na tym

    Czyli powinienes sobie wlaczyc usluge (bezplatnie).
    W Erze, jak ktos nie ma uslugi, ktora tam nazywa sie "SOCLIR" to wogole nie
    moze wybrac numeru poprzedzonego kodem niezgodnym z ustawieniami
    prezentacji, czyli jesli ktos nie ma ani SOCLIR ani "sztywnego" CLIR (czyli
    numer sie zawsze prezentuje) moze tylko wybrac *31#NUMER, ktory to kod
    oczywiscie nic nie da, bo numer sie pokaze jak zwykle - ale polaczenie
    dojdzie do skutku. Proba wybrania #31#NUMER - czyli proba ukrycia numeru -
    zakonczy sie natychmiastowym odrzuceniem polaczenia.
    I odwrotnie, nie majac SOCLIRa, ale majac sztywnego CLIRa proba wybrania
    numeru poprzedzonego *31#, czyli proba odkrycia numeru, zakonczy sie
    niepowodzeniem (odrzucenie polaczenia) a proba wybrania #31#NUMER, czyli
    proba ukrycia i tak ukrytego na stale numeru, zakonczy sie nawiazaniem
    polaczenia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-09-04 16:53:14
    Od: Kudłaty Konservateesta <o...@v...pl>

    menek pisze:

    > W prepaidach może i tak. Mój "abo" plus jest odporny na te kody i
    > "prezentuje" się za każdym razem ;) Czy numer poprzedzę *31# czy też #31#.

    miałem kiedyś abo w plusie i zdziwiło mnie że #31# nie działa. na 2601
    dowiedziałem się, że muszę aktywować zastrzeganie numeru (bezpłatne) i
    wtedy w menu albo kodami wybieram czy zastrzeżony czy nie

  • 18. Data: 2009-09-04 21:46:23
    Od: "menek" <p...@o...menek>

    "Kudłaty Konservateesta" <o...@v...pl> wrote in message
    > miałem kiedyś abo w plusie i zdziwiło mnie że #31# nie
    > działa. na 2601 dowiedziałem się, że muszę aktywować
    > zastrzeganie numeru (bezpłatne) i wtedy w menu albo kodami
    > wybieram czy zastrzeżony czy nie

    Dzięki. Jak już wcześniej napisałem, moja potrzeba ukrywania
    się jest tak marginalna dla mnie, że daruję to sobie. Zatem
    rozwiązaniem dla Ant jest raczej szybkie rozprawianie się z
    niechcianym rozmówcą po prostu niż "blokowanie" własnego
    numeru. Bo klienci mogą mieć służbowe telefony/serwisy tak
    skonfigurowane, że nie będą w stanie używać kodów a polityka
    firmy może zabraniać po prostu zmiany parametrów tak, żeby
    zaspokoić zachciankę jednego z odbiorców rozmowy (tak tylko
    nawiązałem, żeby nie odejść od tematu ;) )
    --
    Pozdrawiam,
    Menek

  • 19. Data: 2009-09-05 09:02:10
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
    > miałem kiedyś abo w plusie i zdziwiło mnie że #31# nie działa. na 2601
    > dowiedziałem się, że muszę aktywować zastrzeganie numeru (bezpłatne) i
    > wtedy w menu albo kodami wybieram czy zastrzeżony czy nie

    No tak, ale ci klienci juz tak maja, prawda? :)
    Przem

  • 20. Data: 2009-09-06 20:04:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ant wrote:
    > Taniej jest dla mnie oddzwonić do takiego klienta,
    > niż tracić czas na tych 9 telemarketerów.

    ile czasu zajmuje ci powiedzeni spadaj pan/pani i rozłaczenie sie?