eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlus Na Karte - konto zmienia wartosc. brak pakietów Non StopPlus Na Karte - konto zmienia wartosc. brak pakietów Non Stop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Plus Na Karte - konto zmienia wartosc. brak pakietów Non Stop
    Date: Sun, 06 Jul 2014 01:22:19 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 80
    Message-ID: <lpa1b8$4ua$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc-nest01-138.sikornik.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1404602536 5066 91.123.216.138 (5 Jul 2014 23:22:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2014 23:22:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1059057
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem w Plusie od kilku lat (?) włączoną taryfę "Twój Profil"
    - doładowania min. 50 zł / 3 miesiące, promocyjne ceny rozmów
    do wszystkich 29 gr / minutę. Ale przeglądając cenniki znalazłem
    informację o dostępnej od roku taryfie Plus Na Kartę w kilku
    odmianach i postanowiłem przełączyć się na nią - dokładniej
    na wersję "więcej w Plusie" z rozmowami za 0 zł w Plusie.

    Zrobiłem tak:
    (1) *147# (sprawdzenie taryfy)
    Odpowiedź: Aktywna taryfa to Twoj Profil
    (2) Sprawdzenie stanu konta kodem *100#
    Odpowiedź: Stan 52,94zł do 26/08/2014
    (3) Sprawdzenie aktywnych promocji: *136#
    Odpowiedź: Pakiet internetowy 9 NonStop (142000.0) 23-07-2014 10:03,
    29 gr do wszystkich duzych sieci 17-07-2014 10:51
    (4) Przełączenie na taryfę PNK więcej w Plusie (18:19): *147*17#
    Odpowiedź: Taryfa PNK w Sieci zostala aktywowana. Pobralismy oplate 3zl.
    Odpowiedź: Wiecj informacji na www.plus.pl
    (5) Sprawdzenie taryfy: *147#
    Odpowiedź: Aktywna taryfa to PNK w Sieci
    (6) Sprawdzenie aktywnych promocji: *136#
    Odpowiedź: Brak aktywnych promocji.
    Komentarz: *** wyłączony został niewykorzystany pakiet internetowy NonStop! ***
    (7) Włączenie promocji "Rozmowy za 0 zł" kodem *136*11*31#
    Odpowiedź: Promocja Rozmowy za 0zl w Plusie zostala wlaczona.
    Odpowiedź: Pobrano oplate 3 zl.
    (8) Sprawdzenie stanu konta kodem *100#
    Odpowiedź: Stan 46,94zł do 26/08/2014

    Niby dobrze. Sprawdziłem - rozmowy do Plusa rzeczywiście kosztują 0 zł.

    Po dwóch dniach sprawdziłem stan konta: mam 14,50 zł, ważne do 26/08/2014.
    Ubyło w ciągu dwóch dni 30 złotych, a nigdzie nie dzwoniłem! Pomyślałem,
    że to może jakiś program w tle łączył się z Internetem po cenach abstrakcyjnych
    (2,90 zł za megabajt - bo nie było włączonego pakietu internetowego), chociaż
    niczego nie uruchamiałem i nigdy takie coś się nie zdarzyło (telefon z Windows
    Mobile). Na wszelki wypadek wyłączyłem w ustawieniach telefonu "transmisję
    danych". Sprawdziłem jeszcze raz stan konta - niespodzianka! 44,40 zł!
    Konto magicznie powiększyło się o 30 złotych (bez żadnych wpłat).

    To było bardzo dziwne. Jeszcze raz włączyłem w ustawieniach transmisję
    danych i sprawdziłem stan konta: 13,13 zł! Zadzwoniłem testowo na numer
    stacjonarny. Ubyły 2 grosze, zostało 13,11 zł. Wyłączyłem transmisję danych,
    sprawdziłem konto: 42,40 zł. Włączyłem transmisję i wyłączyłem jeszcze raz.
    Stan konta: 41,53 zł.

    CO TO MA ZNACZYĆ?

    Chciałem nawet zapytać o to w BOKu. Ale po kilku minutach słuchania nagrań
    spod numeru 2601 (za co płaci się prawie 2 zł) odechciało mi się czekania.
    Sprawdziłem stan konta w "ebok-u" internetowym: 39,56 zł (potrąciło się
    1,97 zł za dwie minuty słuchania nagrań z BOKu).

    OK, nie będę się zastanawiał, tylko włączę z powrotem pakiet Non Stop
    za 9 złotych (który miałem ważny jeszcze przez 3 tygodnie, ale przy
    zmianie taryfy skasował się).

    I tutaj niespodzianka: w taryfie Plus Na Kartę NIE MA pakietu Non Stop!
    A może mi się wydaje? Są tylko:
    *121*11*01# Pakiet internetowy 300 MB 7 zł/30 dni
    *121*11*02# Pakiet Internetowy 1 GB 13 zł/30 dni

    Ale to nie są pakiety Non Stop. Po wyczerpaniu limitu wracamy do cen
    2,90 zł za megabajt. Czyli np. kupujemy 300 MB za 7 złotych,
    transmitujemy 400 MB i płacimy:
    7 zł + 2,90*100 = 297 zł.
    To nie jest teoria, kilka lat temu miałem taki "zwykły" pakiet, skończył się,
    a ja ściągnąłem jeszcze 10 MB. Wtedy 1 MB kosztował 5 zł. Zjadło całe konto
    i zrobił się dług (na karcie prepaid!) Zasiliłem konto i natychmiast
    z zasilonego konta zniknęło 20 zł.

    Próba włączenia pakietu Non Stop: *136*11*11#
    kończy się informacją: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK".


    Czy to jest normalne? Skąd biorą się takie skoki stanu konta
    i czy rzeczywiście nie ma możliwości włączenia internetu Non Stop
    w taryfach Plus Na Kartę (chyba jedynych teraz dostępnych)?

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: