  • 11. Data: 2010-08-24 15:18:16
    Temat: Re: Playback w pytaniach na sniadanie
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Bo nie sztuka grac na żywo, sztuka grać z playbacku i jeszcze fałszować :)))

  • 12. Data: 2010-08-26 11:07:25
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > ale można grać "unplugged"

    Uplugged oznacza tyle co "bez prądu" i chodzi tu o wykorzystanie
    akustycznych instrumentów (np. w miejsce gitary elektrycznej stosuje się
    gitarę akustyczną). Nakład pracy i wykorzystanie sprzętu jest podobne i
    niewiele to zmienia w tym temacie. Poza tym takie formy stosuje się raczej
    dla zespołów rockowych, bo niby jak sobie wyobrażasz zastąpienie syntezatora
    z podkładem muzyczny na np. występie takiej Mandaryny? Zamiast synezatora
    akordeon, fortepian, dudy, organy kościelne? Wtedy byłoby bez prądu, ale
    szok dla słuchających :-)

    Jingiel

  • 13. Data: 2010-08-26 12:49:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-26 13:07, Jingiel pisze:

> [...]
    > Zamiast synezatora akordeon, fortepian, dudy, organy kościelne? Wtedy
    > byłoby bez prądu, ale szok dla słuchających :-)

    może jest jak piszesz, choć wydaje mi się inaczej.
    widziałem kilka takich koncertów i były świetne.
    co do Mandaryny - to nie jest piosenkarka tylko ktoś
    kto chce nią być.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-08-26 13:43:43
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > synezatora akordeon, fortepian, dudy, organy kościelne? Wtedy byłoby bez

    nie wariuj.
    u mnie od kiedy pamiętam na Boże Ciało w procesji organiście noszą
    "klawisze" na pedały. se chłop pedałuje-pompuje i gra :))
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2010-08-26 17:19:14
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > może jest jak piszesz, choć wydaje mi się inaczej.
    > widziałem kilka takich koncertów i były świetne.

    To, że były świetne nie oznacza chyba, że nie były nagłaśniane, albo, że
    leciały z playbacku. Od 20 lat jestem realizatorem dźwięku, więc trochę na
    ten temat wiem.

    Jingiel

  • 16. Data: 2010-08-27 05:35:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-08-26 19:19, Jingiel pisze:

    > To, że były świetne nie oznacza chyba, że nie były nagłaśniane, albo, że
    > leciały z playbacku. Od 20 lat jestem realizatorem dźwięku, więc trochę
    > na ten temat wiem.

    nie zamierzam tego podważać, koncerty były na żywo i nagłośnione.
    playback mnie nie interesuje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux