  • Data: 2010-03-01 15:04:03
    Temat: Play nagradza cierpliwych.....
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Play nagradza cierpliwych, bardzo cierpliwych.Nagradza możliwością
    skorzystania z usługi za którą się zapłaciło.To w tej sieci nie jest
    takie oczywiste, że jak zapłacę to mogę korzystać. Play Fresh: aktywny
    pakiet "play-on-line w telefonie" + modem Option Icon 225. Podłączam
    modem do USB:
    - po HSDPA: "rejestrowanie" po chwili: "rejestracja odrzucona"
    - po EDGE: j/w

    W obydwu przypadkach modem próbuje w nieskończoność zalogować kartę do
    sieci. Zostawiłem to na jakiś czas na ręcznie ustawionym EDGE i po 45
    minutach....

    EDGE: "Zarejestrowany w Play" zasięg: 92% połączyłem się;)

    Także bądźcie cierpliwi, czekajcie aż Play pozwoli Wam skorzystać z
    czegoś za co zapłaciliście. Przeto pamiętajcie moje słowa: Wy jak
    chcecie korzystać z usług Play'a musicie zapłacić, ale Play nie musi Wam
    tej usługi świadczyć.

    Wszystkich "adwokatów" firmy P4 Sp z.o.o ( prawdziwe zoo ) przy Taśmowej
    coś tam w Warszawie, co by chcieli się dopatrywać problemu w modemie,
    pragnę poinformować: jednym problemem tego modemu, jest karta sieci
    Play. Jechałem kiedyś na pożyczonym Orange i modem radośnie po kilku
    sekundach meldował gotowość do pracy w sieci Orange.

    Czekajcie, a będziecie połączeni.... ;)