  • 11. Data: 2016-03-28 10:46:34
    Temat: Re: Play na kartę z rokiem ważności konta - pytanie
    Od: "Bartek" <B...@k...com.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:ndaqqb$n2$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    -Play-Online-na-karte-4G-LTE_30072014.pdf

    > Blokady premium na play24 sprawdzałeś czy ci się nie chciało?

    Sprawdzałem, nie jest włączona.

    Bartek

  • 12. Data: 2016-03-28 11:17:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-28 o 10:46, Bartek pisze:

    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    -Play-Online-na-karte-4G-LTE_30072014.pdf

    > Sprawdzałem, nie jest włączona.

    Doładowałeś konto po zmianie taryfy?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-03-28 11:38:12
    Od: "Bartek" <B...@k...com.pl>

    -Play-Online-na-karte-4G-LTE_30072014.pdf

    > Doładowałeś konto po zmianie taryfy?

    Tak.

    Bartek

  • 14. Data: 2016-03-28 11:42:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-28 o 11:38, Bartek pisze:

    > wiadomości news:ndasqk$5vb$1@node1.news.atman.pl...

    -Play-Online-na-karte-4G-LTE_30072014.pdf

    > Tak.

    Zatem opisz problem w zgłoszeniu na Play24 i otrzymasz odpowiedź.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-03-30 14:16:47
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Bartek presented the following explanation :

> [...]
    > pozostały te same.
    > W każdym razie wysyłanie SMSów na numer 74038 nadal jest niemożliwe.

    Nie ma na to sposobu. W ofertach internetowych play czyli play online
    na kartę czy play internet na kartę nie ma możliwości i nigdy nie było
    wysysłania smsów premium.
    Co do taryfy z roczną ważnością konta to jest tak że po aktywacji
    startera jest blokada na smsy premium, aby ją zdjąć należy doładować
    konto za 5zł, odczekać do 24 godzin max i smsy premium można wysyłać do
    wysokości posiadanych środków na koncie.
    Jeśli chcesz skorzystać na nowym starterze to kup obojętnie jaki aby
    był z taryfą głosową, nie internetową i zmień taryfę na play na kartę
    rok ważności konta kodem *163*2# potem doładuj za 5zł, odczekaj do 24
    godzin i smsy premium będziesz mógl wysyłać. Tyle w temacie. Pisaniny w
    wątku sporo ale konkretów zabrakło.

  • 16. Data: 2016-03-30 14:18:22
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Bartek explained on 2016-03-27 :
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, tak nie jest. Mam kartę "PLAY Online na kartę" i nie mogę z niej
    > wysyłać SMSów na numery specjalne. Dlatego prosiłem o odpowiedź
    > kogoś kto używa dane rozwiązanie, a nie tylko posługuje się logiką, bo ta
    > jest wielce zawodna tam gdzie chodzi o naciągnięcie klienta.

    Nie ma możliwości wysyłania smsów premium z taryf internetowych play,
    czy to play online czy interent na kartę. Nigdy nie było takiej
    możliwości.