  • 11. Data: 2009-02-12 21:47:37
    Temat: Re: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Q" napisał:

    > http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/niezbedne-dokument
    y/dokumenty-osoby-fizyczne/

    > no i jasne -
    > - abonenci playa pokazuja tylko dowod
    > a pozostali dowod + inny dokument;

    Ale ja nie byłem abonentem PLAY - abonentem była moja firma ;-)
    Poza tym towarzysząca mi żona (niepracująca) zapytała się: To ja też teraz
    mogę wejść z dowodem i wyjść z telefonem? Odpowiedź brzmiała: tak, teraz
    wystarczy sam dowód. Rzecz działa się w salonie Play w Złotych Tarasach w
    Warszawie, w końcu stycznia. A jeszcze w listopadzie obowiązywała ta litania
    z przytoczonego sznurka.

    JoteR

  • 12. Data: 2009-02-13 07:04:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kupujac tel i abo w e-shopie play, kurier wzial kserokopie dokumentow
    > ktore byly w umowie tj w moim przypadku dowod osobisty i ksiazeczka
    > wojskowa.
    > Nie byl zainsteresowany weryfikacja tych dokumentow :)

    wzial, ale telefon wydal? i rozmowy wychodzace dzialaja? :)