  • 1. Data: 2009-06-03 05:12:23
    Temat: Play OnLine a premia i pakiet złotówek
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Witam
    Dziś rano zalogowałem się do play24 i ku mojemu zdziwieniu okazało się
    że stałem się posiadaczem premii (ponad 2000 zł) i pakietu złotówek
    (ponad 100zł), o ile rozumiem skąd ten pakiet złotówek to skąd ta
    premia i na co ją można wykorzystać, chyba że to błąd w systemie i za
    chwile zniknie ?

  • 2. Data: 2009-06-03 07:06:28
    Temat: Re: Play OnLine a premia i pakiet złotówek
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    joker77 pisze:
> [...]
    > (ponad 100zł), o ile rozumiem skąd ten pakiet złotówek to skąd ta
    > premia i na co ją można wykorzystać, chyba że to błąd w systemie i za

    Ja tak samo:
    Premia 347,32 PLN
    Pakiet Złotówek 30,00 PLN
    Liczba pozostałych MB danych 1228 MB

    Dane skopiowane z mojego play online :)... No te ilosci MB mi sie
    podobaja, ale uwazam ze to blad systemowy i lepiej nie wykorzystywac
    tego bo pozniej... niezbedny bedzie zwrot kosztow:)
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-06-03 07:08:10
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    joker77 pisze:
> [...]
    > (ponad 100zł), o ile rozumiem skąd ten pakiet złotówek to skąd ta
    > premia i na co ją można wykorzystać, chyba że to błąd w systemie i za

    Tylko lepiej chyba nie wykorzystywac tego bledu systemowego

  • 4. Data: 2009-06-03 07:27:31
    Od: "Krenozyl" <k...@p...com>

    Użytkownik joker77 napisał w wiadomości:
> [...]
    U mnie:
    Premia: 13 857,79 PLN
    Pakiet Złotówek19,00 PLN

    Koncypuje, iz premia to pewnie rekompensata za blokowanie SIP :)
    (po ostatniej reklamacji voip dzialal za 3 dni :) )

    Z.

  • 5. Data: 2009-06-03 20:24:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krenozyl" news:h058l8$mq9$1@polsl.pl

    > Koncypuje, iz premia to pewnie rekompensata za blokowanie SIP :)

    Rozumiem, że PLAY nadal bloku porty po których leci VOIP... szkoda.